KURALLARA UYMAYANLARA CEZA YAĞDI

...................

KURALLARA UYMAYANLARA CEZA YAĞDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'da kurallara uymayanlara 26 bin lira ceza Bolu'da, şehirlerarası yolculuğun yasaklandığı Pazar günü polis ekiplerinin yaptığı denetimlerde kurallara uymayan 40 sürücüye 26 bin lira ceza kesildi.

Bolu'da, korona virüs salgınıyla mücadele kapsamında Pazar günü getirilen sokağa çıkmaya ve şehirlerarası yolculuk yasağıyla ilgili polis ekipleri şehrin giriş-çıkış noktalarında denetim yaptı. D-100 Karayolu ve gişelerde trafik ve asayiş ekiplerinin katıldığı denetimlerde korona virüs tedbirlerine ve trafik kurallarına aykırı hareket eden sürücülere para cezası uygulandı.

Motosikletli ekiplerinin de ara sokak ve caddelerde katıldığı denetimlerde 40 sürücüye tedbirlere uymamak, emniyet kemeri takmamak, ehliyetsiz araç kullanmak gibi suçlardan toplam 26 bin lira para cezası uygulandı. Denetimlerin yasakların son saatine kadar devam edeceği öğrenildi.

3 yorum yapılmış

  • Esm (5 yıl önce)
    İnsanlari biraz serbes birakin yeter artik bu kisitlama cin bile boyle kisitlama yapmadi artik bokunu cikardiniz vurun garibanin sirtina biz 2023de daha kotu olmazsak gelin benim yoruma bakin gariylan 30senelik evliyim iki senedir ayri yataktayiz ayipdirya 60sindan danda sonra azdirdiniz milleti adam ayni karisiyla bile yatakta yatamiyo artik yeter ozaman cumhurum bir adalet daha cikarsin kendi sikini kestirsin millette sikini kestirsin gariylan gardas etti bizi ayipdirya hani uc cocuktuya ha
    0
    0
    Yanıtla
  • smail (5 yıl önce)
    Vur garibana
    0
    0
    Yanıtla
  • Hikmet (5 yıl önce)
    Tabiki kurallara uymak gerekiyor. Samanlık ta iğne arar gibi sokak aralarında ceza yazmak için insan vatandaş aramak ta neyin nesi
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.