ZABITA MEMURUNU TABANCAYLA VURDU

...........................

ZABITA MEMURUNU TABANCAYLA VURDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Haber: Mutlu YUCA - Bülent VELİOĞLU

Bolu’da 54 yaşındaki Gürsel Söğütoğlu, evinde beslediği kedisini öldüren köpeğin sahibi olan komşusunu tabanca vurdu. Bolu Belediyesi'nde zabıta olan Yücel Güler göğsüne isabet eden kurşunla yaralanırken, Söğütoğlu polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Olay, sabah saatlerinde Dağkent Mahallesi 4’üncü adada meydana geldi. Bolu Belediyesinde zabıta olan 54 yaşındaki Yücel Güler’in köpeği dün komşusu Gürsel Söğütoğlu’nun kedisine saldırdı. İki komşu hayvanların birbirine saldırması nedeniyle tartıştı. Sabah saatlerinde tekrar karşılaşan Güler ve Söğütoğlu arasındaki ikinci kez tartışma yaşandı. Tartışmanın büyümesi üzerine Söğütoğlu, belinden çıkardığı tabancayla Güler’e ateş etti. Güler, göğsüne isabet eden kurşunla yaralanarak kanlar içerisinde yere yığılırken Söğütoğlu, evine gidip tüfeği alıp bu kez de kedisine saldıran köpeğe ateş etti. Söğütoğlu’nun tüfeğinden çıkan fişekler köpeğe isabet etmedi.

Silah seslerini duyan komşularının ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Güler, kaldırıldığı hastanede tedavi altına alınırken Söğütoğlu, polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Söğütoğlu, komşusunun sabah saatlerinde tekrar karşılaştıklarında kendisini tahrik ettiğini ve sinirlenerek onu vurduğunu söyledi.

Haber Fotoğrafları
ZABITA MEMURUNU TABANCAYLA VURDU
ZABITA MEMURUNU TABANCAYLA VURDU

10 yorum yapılmış

  • Ersin (5 yıl önce)
    Yücel abi kesinlikle agrasif sert bir insan değildir ki küfür kesinlikle sevmeyen biridir kediye olanlar tamamen bir talihsizlik köpek ve kedi yıllardır gecineneyen canlilardir hiç Bir şekilde kasıt yoktur Emin olun kedi için sahibinden bile çok üzülecek biridir kopegide tedavisi ve bakımı için edinen bir insana hakaret edip birde yetmezmiş gibi öldürmeye teşebbüs edilmez hiçbir şekilde silah çekip komşusuna ateş edebilecek bir birey savunulamaz.....
    0
    0
    Yanıtla
  • Kedisever (5 yıl önce)
    "Dakent" isimli şahıs, sizin köpeğiniz dr benim tavuğumu yemişti, hem de böyle yanyana evlerde de oturmuyoruz, siz bizden 3 sokak aşağıda oturmanıza rağmen, ne yapayım ben de gelip sizi ve ailenizi mi kurşunlayayım. Biraz empati biraz akıl lütfen
    0
    0
    Yanıtla
  • Refi (5 yıl önce)
    Bahçeli musdakil evleri olmayana köpek kedi benzeri hayvanları bakdırmayı yasaklıycan site ve apartumanda hiç izin vermiyeceksin nezaban nasıl tepki verdiğini kesdiremezsin çocuk lar zor anlar yasiyorsokakda başı boş hayvan karada karşıyım bakım yurtlarından edinip oralarda gezdirdim masrafını üslensin daha sağlıklı huzurlu olmazmı
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (5 yıl önce)
    Devletin suçu hayvan hakları dediler insan hakları unutuldu belediyeyi adiyosun bana köpek saldırdı diyosun yasa var beyefendi köpeğe dokunamioz sizin gibi hükümet oldu surece daha çok cekicez
    0
    0
    Yanıtla
  • Dursun (5 yıl önce)
    Yücel abi adamlığıyla kişiliğiyle,karakteriyle , on numara bir insan . Güler yüzlü,ağzından en ufak kötü bir söz çıkmayan bir insan tanımadan hakkında kuru sıkı atmayın Adalet yerini bulur .Geçmiş olsun Yücel abi Allah Şifanı versin
    0
    0
    Yanıtla
  • Dakentli (5 yıl önce)
    Kedisever vatandaş siz yanlis hatırlıyor yada karıştırıyorsunuz sanırım o zabıtanın çok akıllı bi Alman kurdu vardı ve asla hiçbir canliya saldirmazdı. O köpek öleli 5 yada 6 ay oldu başka köpekleri yoktu.Sahibi olan zabıta Yücel bey de son derece efendi biridir benim köpeğim defalarca tavuklarına saldırmış ve tek kelime etmemiştir insanlar hakkında suizanda bulunmak günahtır. bahsi geçen köpek iki gün önce ormanda bulunup sahiplenilmişti
    0
    0
    Yanıtla
  • Ersin (5 yıl önce)
    Dakent ismiyle yorum yapan şahış, kullandığın çümlelere dikkat et saldırganı savunmak için gevşek gevşek konuşma
    0
    0
    Yanıtla
  • Hadi (5 yıl önce)
    Bu köpek geleli 10 gün oldu hasta oldugundan bir haftadır barınaktaydı nasıl oluyor da "dakent" kişisinin köpeğine de saldırıyor. Siz başkasıyla karıştırıyorsunuz sanırım, bu kişinin hayvanlara ne kadar hassas biri olduğunu herkes bilir.sizin tahrik olasınız varmış sanırım.
    0
    0
    Yanıtla
  • Kedisever (5 yıl önce)
    Kedileri evinde değil sokakta besliyordu hatta beslemiyordu bile hayvanlar bütün gün açtı,söz edilen köpek hasta bir evcil k-9 cinsi köpektir, insanlara saldırmaz, fakat doğası gereği kedilerden de hoşlanmaz. Bunun karşılığı insan öldürmeye teşebbüs etme midir?
    0
    0
    Yanıtla
  • Dakent (5 yıl önce)
    Bu zabıta memurunun köpeği benim köpeğimede saldırmıştı çağırın dediğimde pişkin pişkin ne yapabilirim demişti, huzuru bozan pişkin biridir kendisi. Yüksek tahrik eden bir tavrı vardır kendisinin iyi bilirim, geçmiş olsun diyelim madem
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.