YILMAZ'DAN ÖZCAN'A SERT SÖZLER

.................

YILMAZ'DAN ÖZCAN'A SERT SÖZLER
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu eski Belediye Başkanı AK Partili Alaaddin Yılmaz, kendisine yönelik iddiaları nedeniyle Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’a sert sözlerle yüklenerek, “Hala kendisini milletvekili sanıyor, boş teneke gibi gürültü çıkartıyor .Şu kadar yıl milletvekilliği yaptın. Bolu’da dikili bir ağacın var mı? Hala daha Alaaddin Yılmaz diyor. Alaaddin Yılmaz yok. Nerede? Yaylada  kafasını dinliyor. Yayladan buraya geldiğinde vatandaşlar beni kucaklıyor" dedi.

İnterbolutv’den Arzu Sarı’ya konuşan Alaaddin Yılmaz, Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın kentte yaşanan su taşkınlarının ardından kendisiyle ilgili iddialara cevap verdi.

“İŞ YAPSIN BOLU KAZANSIN, BIRAKSIN ALAADİN YILMAZ’I”

Başkan Özcan’ın kendisiyle ilgili açıklamalarına tepki gösteren Yılmaz, “Ben Bolu aşığıyım, laf ebesi de değilim. Şuan ki Başkan’la da böyle bir diyaloğa girmek gibi bir niyette değilim. O işine baksın. Bir iş yapsın ki Bolu kazansın. Benimle atışmasına gerek yok, seçim zamanı atışabilir. Ama şuan seçim zamanı değil. Kendi dönemini bitiriyor. Tenekecilikle kendi zamanını geçiremezsin. İcraata gideceksin, netice alacaksın. Bolu için bir şeyler yapma çabası içerisinde meclis üyeliği dahil ömrünün 25 senesini Bolu için vermiş biriyim . Şuan mevcut arkadaşımız hemen hemen önünde 1.5 yıl kaldı. Son yılı zaten seçim dönemi. Yani geldi, geçti. Hala daha Alaaddin Yılmaz diyor. Alaaddin Yılmaz yok. Nerede? Yaylada  kafasını dinliyor. Yayladan buraya geldiğinde vatandaşlar beni kucaklıyor. Ben 15 yılımı alt yapıya verdim. Alt yapı olarak yaptığım açıklamalar var onların tamamının altına imzamı atarım. Bir tane eksik  yoktur. O söylediklerimin tamamı doğru ve gerçektir" diye konuştu.

“DÖNEMİMDE HANGİ SU BASKININI GÖRDÜNÜZ?"

Su taşkınlarıyla ilgili iddialara da cevap veren Yılmaz, şunları söyledi:

“Ben inşaat mühendisiyim, uzmanlığım su üzerine, ben su mühendisiyim. Belediye başkanıyken hangi su baskınını gördünüz? İşler daha bitmemişti. Gölköy’den çıkan boru şuan çok fazla gelen suyun boşaltımı için kullanıyor mu? Bilmiyorum. Kanal üstünü kapatıyorlar,  bu proje bizimdi, başlangıcı da bizimdi. Ama biz bunu DSİ’ye yaptıracaktık, şuan kendileri yapıyorlar. Aslında her şey tamamdı. Ama onun üzerinde yağmur suyu ile ilgili ve su oyunlarıyla ilgili bir proje vardı. Yağmur sularını alacak sistemleri var mı şimdi bilemem. Ben Belediye Başkanıyken alt yapının filmini çekecek, inceleyecek bir komplike bir makine almıştım. Bu makinenin hem pis su atıklarını hem yağmur suyunun tamamını temizlemesi lazım. Çalışıyor mu? Bilmiyorum."

25 yorum yapılmış

  • Vatanda (4 yıl önce)
    Kanalı kapatıp tek tarafı genişletip karsı tarafı oldugu gibi bırakmak ne demek. Bir de ölçüm yapılıp duvarlara kırmızı boya ile kaçar metre iceri cekilecegi belli oldu ama sonradan baskiya dayanamayıp vazgecmek olacak seymi? Başkan bey oy icin haksizlim yapmayın ve kki tarafıda genisletin. Bir tarafta iki seritli yol ve kaldirim var karsida tek aracin zor gececegi mesafe var ve kaldirim bile yok
    0
    0
    Yanıtla
  • Kkberkli (4 yıl önce)
    Alattinmi bi iş yapmış Bolu'ya ne oldu büyüksu kaç milyon çöp oldu 18maddeden mahvetti herkesi kaç işyeri sahibine eziyet etti birde çıkmış burda bunu haber yapıyorsunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • bolux (4 yıl önce)
    Ne AKP yi nede CHP yi ne Tanjuyu destekliyorum .Ben bir Boluluyum. .Alaaddin bey plaj yapacam diye vatandaştan yok pahasına aldığın tarlalar ne oldu .plaj mı oldu ? yeniçağa kümeslerini yaptırırken belediyenin araçlarını kullandın onlar ne oldu ? köroğlu heykeli yapacam dedin ne oldu ?emlakçılar ile birlikte olup adamlarına imar konusunda yaptığın kıyaklar ne oldu ? Demiyorsun ki boluda kimse benim yüzüme bakmıyor ondan dolayı yaylada kalıyorum.milletin yüzüne
    0
    0
    Yanıtla
  • Artyttrdbaeutrewqbxa (4 yıl önce)
    Benim herşeyimsin çaldın babamdan kalan 10500 M2 ne bıraktın evimi yolun içinde bıraktın mahkkelerde uğraşmak üzere hakkımı helal etmiyorum
    0
    0
    Yanıtla
  • Belediyeci117 (4 yıl önce)
    NERDE GÖRMEDİKKİ hep bodrumlar su bastı.benim olduğum sokakta 3 defa su boruları değişti hepsinde borular çöpe gitti. senin aldığın borular hep patladı beee. bide konuşuyon
    0
    0
    Yanıtla
  • Uur (4 yıl önce)
    Kim nederse desin boluyu sokalariyla modernleştiren ve bolunun ufkunu açan bir başkan. Tebrikler alaaddin yılmaz başkana
    0
    0
    Yanıtla
  • Yawhehe (4 yıl önce)
    Bıraktığın Bolu'yu da görüyoruz.Her yağmur yağışında garajları su basıyor.Yandaşa verdiğin ayrıcalıkalr sayesinde parklar ev oldu.Evler önceden aydınlık olurdu sokak görürüdü,seninaydınlık görüşün sayesinde komşular birbirini izliyor camdam.daha say say bitmez...
    0
    0
    Yanıtla
  • Pasakoylutirci (4 yıl önce)
    Gelen gideni aratiyor.Gelen agam giden pasam.Secim zamani gelincesi meydanlar bos kalmaz hayde breee pehlivanlarrr bas pehlivanlar cayiraaa.
    0
    0
    Yanıtla
  • ahmetokun (4 yıl önce)
    valla sayın başkan zamanınızda yapılan borular bı halta yaramayacak kadart capsız ve kucuk oldugundan sokaklara degıl evelere su basıyor bına altlarına basıyor.yetersız altyapı hep sizinm eseriniz.
    0
    0
    Yanıtla
  • adem (4 yıl önce)
    malesef daha şehiriçi rögor kapaklarının yola hizalanması bile kontrol edilmiyor 10 metrede bir takır tukur haldur huldur arabayla giderken o rögar deliklerinide kim açıp öyle bırakıyorsa ama denetlemesi gerekmiyormu kim ne derse desin alaattin tanju beyden daha iyiydi belediyede, tanju beyin oersonel almaktan başka pek bişey yaptığı yok gibi görünüyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    Seçimlerde oaoatyaların ve diper ekibinle beraber fatihe karşı tanjuyu desteklemedin mi.şimdi kayıkçı kavgası yapuyorsunuz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (4 yıl önce)
    Sana hakkım haram olsun kimbilir benim gibi kaç kişiyi madur ettin, arsamın yarısını alıp dostum dediğin kişiye verdin,
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    Kanal yolunu iyi güzel kapatıyorsunuz hiç akıl veren mühendisiniz yok galiba yukarıdan gelen su nereye akacak diye sağlık mahallesinde Her yağmur yağdığında sel korkusu sardı bu şekilde sağa sola çamur atacağına Sayın Tanju bey çözüm bulun belediyeye fen işlerine kaç kere çözüm için başvuru yapsak 1 ayı geçti ne gelen var nede giden seçimlerde inşallah bolu halkı size bir ders verir bu şekilde belediyecilik olmaz sorunlara çare bulamayan işçilerine söz ge
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Alaaddin beyin hiç konuşmaması lazım.Sadece cici taksi altgeçidi desem herkes anlar evleri basan sulardan geçtim.Ya her yağmur da orayı su basar zabıtada yolu kapatıldı.Kaç defa belediye otobüsleri bahçelievler altgeçidinden geçti hatırlamıyorum.Alaaddin herzaman gezme tozma derdindeydi.Ve iyi de gezdi tozdu.Vatandaşta bunu gördü ve oyunu Tanju başkandan yana kullandı.Tanju başkanın yanındayız Bolulular olarak.
    0
    0
    Yanıtla
  • Deyalla (4 yıl önce)
    Alaaddin boş yapma,bekleme yapma çekil aradan. Beşkavaklar mah. İhsan Dirgine sokak, her yağmur yağdığında göl gibi olurdu, defalarca fotolarını çekip Belediye ye gönderdim ,aradım sonuç sıfır, sonra kendi imkanlarımla yaptırdım. Üstelik bu yol aynı zamanda senin ev yolun. Artı Alpagut, Sandallar, Paşakaöy de defalarca patlayan su boruları, azıcık vicdan lütfen.
    0
    0
    Yanıtla
  • Ayhan (4 yıl önce)
    Su uzmanıyım diyon.gölköyden arıtma tesisine giden borular 2 sefer yapıldı.10 trilyon para çöpe gitti israf oldu.Su uzman olan kişi ilk yapılan boruların o basıncı kaldırıp kaldıramayacağını bilmez mi.boluya 25 sene mi verdim diyon.peki bolu bu 25 senede sana neler verdi onlardan hiç bahsetmiyon.
    0
    0
    Yanıtla
  • Ali (4 yıl önce)
    Tekrar gelin başkanım bolunun başına geçin iki günde bir sular gidiyor elektrikler gidiyor yol çalısmaları. 3 gün sürüyo 1 hafta ara veriliyo toz toprak her taraf başkanımmmmm
    0
    0
    Yanıtla
  • Mustafa (4 yıl önce)
    Bi sen eksiktin. Ankara'dan talimat geldi galiba
    0
    0
    Yanıtla
  • Gokhan (4 yıl önce)
    Koyu CHP liyim ama böyle hayal etmemiştim 2gunde bir siyaset show yakışmadı Tanju bey cidden işin gücün personel ve akp kim ne derse desin alçak gonullusun iyi insansın ama yanında çok çakal var ve git gide seni dibe duvuyor özellikle bazı sebenli müdürlerin duman gibi duman olması şart.Keske her adamın İsmail özguneyli gibi olsa da sırtın yere gelmese adam gibi adam ama cakallardan kurtulmanız lazım artık personelle teseronla değil asıl memur ve kadrolu işçilerind
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    Paşa köy de patlayan su boruları ramazan gününde saatlerce kesilen sular İzzet Baysal cadde avm önüne yapılan su oyunları projenine hatırlıyoruz bir kere bile çalışmayan cici taksi kavşağı alt geçidinide unutmadık Bi de açıklama yapıyorsunuz insanların aklıyla dalga geçmeyin
    0
    0
    Yanıtla
  • Garipbirkyl (4 yıl önce)
    Alaaddin Başkanım AKP sizi aday göndermediği için başkanlığı kaybetti Neticede hem Bolu halkı hem AKP kaybetti yazık oldu Selâmlar
    0
    0
    Yanıtla
  • Mazlum (4 yıl önce)
    Alaaddin yılmaz'ın 15 yılda boluyu iyi veya kötü kendi imkanlarıyla en güzel şeyi yaptı.daima boluya yarı nasıl bir şey yapabiliriz diye düşündüm ona yanlış fikir verdiler. Bunuda chpliler meclis üyeleri yanlış proje ve fikir verip akpli meclis üyeleriyle anlaşarak başka ne sundular .Başkanda bunlara güvendi içişleri bakanlığı mulki müfettişleri soruşturma açtı adam belediyeye vekil bıraktı her zaman içişleri bakanlığında satıştaysa,danıştaydi
    0
    0
    Yanıtla
  • evreci (4 yıl önce)
    amma atıyorsun be kardeşim yaptığın kanalizasyon kapımın önünde by pas yapıyor güzelm tertemiz deremiz kanalizasyon suyuyla kirletildi bu dereden tarlalar sulanıyor vatandaşta satın alıyor uzmansan bu problemi çözünki inandırıcı olsun
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (4 yıl önce)
    Bolu Seben pazarının yapının orda her yağmur yağdığında şelale gibi su akıyor allattin döneminde ve Tanju Bey'in de döneminde dile gelmesi ve fotoğrafları çekilmesi halinde kimsenin umurunda olmuyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Adalet (4 yıl önce)
    Alaaddin yılmaz'ın hakki hiç bir zaman yenmez. Adam bolunun yüksel ceylandan kalan kırıklarını değiştirdi.dusunun o zaman kaldırımlar ne haldeydi .izzet baysal caddesi valilik önü trafik nasıldı bir sene tek yön obur sene karışıktı.otobus duraklarinin belli yeri hemen hemen yoktu.cok doğru milletvekili yken boluya çivi çektimi.bos teneke sesi gibi tikirdadi ve hala tikirdiyor .31 mart 2019 dan beri hangi icraatı düzgün yaptı
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.