ALEVLER İÇİNDE KALDILAR

..........................................................

ALEVLER İÇİNDE KALDILAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Düzce’nin Akçakoca İlçesi’nde tatilden dönen gençlerin içinde bulunduğu araç, seyir halindeyken bir anda alev aldı. Motor kısmından çıkan alevlerin içinde kalan gençler araçlarından son anda inebildi. Çıkan yangın çevrede bulunan vatandaşların bahçeden çektiği hortumla söndürüldü.

Düzce’nin Akçakoca İlçesi’nde tatil yapan gençler B.H. ve K.M. Kurban Bayramı’nı evlerinde geçirmek için 35 NPA 02 plakalı otomobille yola çıktılar. D-655 Karayolu Boğaziçi Beldesine geldikleri sırada otomobilden siyah duman çıktığını gören gençler, aracı yol kenarına çekerek kendilerini dışarı attı.

ÇEVREDEKİ VATANDAŞLAR YARDIM ETTİ

Araçtan inen B.H.’nin kaputu açmasıyla motordan alevler yükseldiğini gören çevredekiler ise gençlerin yardımına koştu. Yol kenarı yakınındaki evlerinin bahçesinden hortum çeken vatandaşların müdahalesi ise yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Jandarma ekipleri yangınla ilgili inceleme başlattı.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.