BOLU'DA ACEMİ KASAP YOĞUNLUĞU

..................................................................

BOLU'DA ACEMİ KASAP YOĞUNLUĞU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Kurban Bayramı'nın ilk gününde kurbanlıklarını kesmek isteyen acemi kasaplar Bolu'da hastanelerde tedavi altına alındı.

Kurban Bayramı’nın gelmesiyle beraber kurbanlıklar kesilmek için hazırlandı. Sabah namazının ardından kentin çeşitli noktalarında kurulan mezbahalarda kurbanlıklarını kesmek isteyen vatandaşlar, hayvanların darbesi veya kesici aletlerle yaralandı.  Acemi kasaplar, Bolu'da hastanelerde yoğunluk oluşturdu. Acil servislere şimdiye kadar Bolu'da 26 kişi başvurdu. Yaralılar, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.