BOLU'DA NARKOTİKTEN KAÇAMADILAR

.............................................................

BOLU'DA NARKOTİKTEN KAÇAMADILAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Alpagutbey Mahallesi’nde Narkotik tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda, uyuşturucu madde bulundurma suçundan 3 kişi gözaltına alındı.

Bolu’da geçtiğimiz günlerde Alpagutbey Mahallesi’nde Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Ekiplerince yapılan çalışmalar neticesinde 3 kişi gözaltına alındı. Olayda 0,70 gr gelen sentetik kannobinoid (bonzai) maddesi ve 0,80 gr gelen metanfetamin maddesi ele geçirildi. Gözaltına alınan 19 yaşındaki G.U.T, 18 yaşındaki M.T ve 26 yaşındaki M.S uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti Suçundan Bolu Cumhuriyet Savcılığına sevk edildi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.