Bolu'da yaşayan sığınmacılar, Tanju Özcan'ın su faturası ve katı atık vergisi ücretlerine 10 kat zam yapacağını açıklamasına tepki gösterdi.
www.boluradikal.com internet sitesinin haberine göre, CHP'li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan'ın kentte yaşayan yabancı uyrukluların su faturası ve katı atık vergisi ücretlerine 10 kat zam yapacağını açıklaması tartışmalara yol açtı. Kentte yaşayan yabancı uyruklular ise Özcan'ın açıklamalarına tepki gösterdi.
‘SENİN FAKİRLERE Mİ GÜCÜN YETİYOR?’
5 yıldır Bolu'da yaşayan Irak uyruklu Ahmed Abed Hüsem(29), "Olan fakirlere olacak. Zengin parasını tıkır tıkır verip suyunu kullanacak. Ama fakirler ödeyemeyecek. Türkiye'ye fakir, aç mülteciler sığındı. Türkiye devleti bunlara sahip çıktı. Tanju bey olmadan belediye yemeğe ihtiyacı olanlara yemek veriyordu. Şimdi Tanju bey yardımların hepsini kesti. Senin fakirlere mi gücün yetiyor? Bu çok yanlış bir şey" dedi.
‘GÖÇ İDARESİ MÜSAADE EDERSE BAŞKA ŞEHRE TAŞINIRIZ’
6 yıldır Türkiye'de yaşayan Irak uyruklu Muhammed Jabar ise, hükümet yetkililerinden bu konuda yardım istediklerini ifade ederek, "Göç İdaresi bize müsaade ederse biz başka şehre taşınırız. Bizi buraya Birleşmiş Milletler bu şehri tercih ederek yerleştirdi. Mecburiyetten bu şehirde yaşamaya geldik. Türk hükümetine sesleniyoruz. Bu karara tekrar baksınlar. Bizi bu durumda bırakmasınlar" diye konuştu. Suriye uyruklu Kawa Rafiullah isimli kadın ise, "Valla çok zor. Evde çocuklar var. Sütüm yok, çocuğa yoğurt yediriyorum. Faturalar ve ev masrafları Allah yardım etsin. Suriye'de savaş var, yemek yok, elektrik yok. Çocuklarıma Allah yardım etsin. Masrafımız çok" dedi.
33 yorum yapılmış
-
Boluluyum (4 yıl önce)
Yardım alıyorlar Bi bakıyorsun eller ojeli yüzde o biçim makyaj var nasıl ihtiyaç sahibisin arkadaş Tanju sonuna kadar haklı yeter artık sıkıldık bıktık
-
Ozbolulu (4 yıl önce)
Fakirsen def olun gidin sizi tutanmi var hem gelmisler hazir yiyip icip yatiyolar hemde erestiriyolar yussuzler baskanimizi sizin erestirmeye hakiniz yok dogrusunu yapiyo vatandasinin hakini savunuyo helal baskanim sana def olup gitsinler istemiyoruz multeci bolumuzda
-
TonyMontana (4 yıl önce)
Mülteciler defolup gitmelidir, gitsin kendi ülkesinde yaşasın fakirliğini bizene fakirse canları cehenneme hepsinin gidin ülkeniz için savaşın cihad edin şehit olun reziller.
-
Memoli (4 yıl önce)
Izzet baysal caddesinde onlar yüzünden çoluk çocuğunuzla gezemiyoruz.onlarda 8_9 cocuk bende 1 tane parkta çocuğumu oynaamıyorum.cocuklari cok saldırgan.herkez kendi ülkesi e.
-
Bolulu (4 yıl önce)
Bunlar mı fakir hepsi senden benden iyi yaşıyor kimse duygu sömürüsü yapmasın başkanım sonuna kadar seninleyiz bu konuşan adam olsa savaşta ülkesinde kacmazdi savaşırdı savaştan kaçının bize ne faydası olur hepsi gitsin Tayyip Erdoğan bunları aldı ülkeye basa bela etti vatanı için savasmayandan bize ne hayır gelir.
-
hakl (4 yıl önce)
bunları göndermeyen yönetime hakkımı helal etmiyoruuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmm
-
Kanertesi (4 yıl önce)
Esas sığınmacılar ülkelerinde kaldı bunlarda yan gelip yatan cinsleri
-
Defolun (4 yıl önce)
Defolup gitsinler artık ülkemizden istemiyoruz zorla akp yönetimi yanlis politika ile bizim kazancimizi hayatumizi hereeyimizi etkiliyorlar yeterrr arkandayiz
-
DEGETLA (4 yıl önce)
DE GET LA
-
GEONU (4 yıl önce)
Geç onu sen birader herkes evine. Alıştınız hazıra.
-
Mustafa (4 yıl önce)
Suriyeli istemiyoruz. O kadar
-
Bolu (4 yıl önce)
Bu mülteci hakları sınırdan gecemezken açlık susuzluk çekerken akıllarına gelmemiş mi mülteci haklarını korumak gene türk milletim yardıma gitti
-
Yabancistemiyoruz (4 yıl önce)
Muhammed Jabar isimli bu şahsın evini bı ziyaret etseydinizde tüm gerçekliği ile bı haber yapsaydiniz bakalım ne kadar fakirmiş ?
-
Toprak (4 yıl önce)
Başkan sonuna kadar seninleyiz her yerde varlar hafta yatıyorlar gece dışarda hafta sonu piknik alanlarında artık yeter bayrama gidip geliyor demekki sıkıntı yok gitsinler kendi topraklarında yaşasınlar gerikirse savaşsınlar
-
Dac (4 yıl önce)
Hepiniz gidin zenginide fakiride defolun
-
Bolu (4 yıl önce)
Başkan sonuna kadar haklı benim apartmanında oturan Iraklı aile var ben ay sonunu tamamalamak için tasarrufa gidiyorum sözüm ona fakirler garipler her akşam MC Donalds KFC siparisler boy boy maşallah şimdi onlar mı fakir ben mi
-
bakan (4 yıl önce)
artık herşeyin bir sonu var TANJU bey sununa kadar haklı tüm vatandaşımız destekler bunların nasıl yaşadığını görmeyen kör zihniyetli vatandaşım herkes senin gibi değil bizler destek alamazken adamlar işi hamuduyla götürüyorlar gitsinler vatanını savunsunlar biz 15 temmuzda dahi vatanımızı ve blunduğumuz yeri terk etmedik hepsinin eli silah tutar gitsinler artık....
-
Abababa (4 yıl önce)
Madem fakirler gitsinler ülkelerine bizden rahat takılıyo Suriyeliler Bolu'da her türlü yardımı aldılar şimdiye kadar çalışmıyorlar şdiye kadar yan gelip yattılar madem zor geliyo sınır kapıları açık
-
Herkesaitolduguyerearapseviciligiyapmaying (4 yıl önce)
Tanju baskan hakli herkes ait oldugu yere bu oyunu biz biliyoruz
-
Mrl (4 yıl önce)
Bolu'da sığınmacı istemiyoruz
-
sim (4 yıl önce)
Bunlar fakirse biz açlıktan nasıl ölmüyoruz hayret benimle aynı apartmanda hatta benden daha lüks apartmanlarda yaşıyorlar. Boy boy çocuk doğuruyorlar sonra bakamıyorum diye ağlıyorlar Türkler çocuğu yapmadan masraflarının derdine düşüyor. Tek yaptıkları yan gelip yatmak sapasağlam adamlar karı kız kesmekten milleti rahatsız etmekten başka işleri yok. Parklarda rahatça gezemiyoruz bile bunlar yüzünden. Bir de utanmadan mağdur edebiyatı yapıyorlar.
-
Orkide (4 yıl önce)
Sayın baskan siz bolulusunuz sizin için TC vatandaşı ama kazalardan gelen kişilerde size göre. Yabancı .siz bolularin ruhunda var.allah ıslah etsin
-
Frtna (4 yıl önce)
Gidin memleketinize orda durun birleşmiş milletler orda bakar size
-
Kral (4 yıl önce)
Siz mi fakirsiniz çoğunuzun altında son model arabalar misafir plaka vergiyok her hafta gölcük abant hafta içi orman parkı lunapark nargileler biz Bi tofaş alıp bine bilirsek şükrediyoruz ayı bırak yılda bir gölcük abant gidebilirsek şükrediyoruz nargileye gelince ömrümüz boyunca göremeyiz burada kim yoksul sizce
-
smiyok (4 yıl önce)
Benim bildiğm aklıma yatan kadınlar savaşta mülteci erkekler de vatanı için savaşır bunlar öylemi neresi belej oraya yerleş
-
Glen (4 yıl önce)
Ben hiçbirinin ihtiyaç sahibi olduguna inanmiyorum. Yabanci bir ulkedesin, yardimla yasiyorsun neyine guvenip habire çocuk doguruyorsun. Keyiflerine göre yasiyorlar, benim halkim daha fakir. Neymiş süt yokmuş yogurt yediriyormus, bunları çocuk edinmeden niye dusunmuyorsunuz acaba
-
rza (4 yıl önce)
bizim apartmanda iraklılar var her gün camdan kemik arıyolar ohh dışarda mangal ev sahibide imam yerim öyle misafiri
-
kandilli (4 yıl önce)
mülteci olmak zor ama bolulu kardeslerimiz sonuna kadar haklı keske devlett bu işe el atsa
-
ErsanTrk (4 yıl önce)
HEPSİ DEFOLUP GİTSİN... YATTIKLARI YERDEN PARA HARCAMAYA ALIŞTILAR... SURİYE DE SAVAŞ BİTTİ YALLAH SURİYE YE... ASIL AÇ YOKSUL OLAN VERGİ VEREN TÜRK MİLLETİ
-
Farkedermi (4 yıl önce)
Git çalış parani kazan kendi memleketimizde biz sıgınmaci olduk
-
zbeyde (4 yıl önce)
sende yokluk içinde o kda doğurmasaydın.benim türk halkımda zorzanaat geçınmekte
-
fitneci (4 yıl önce)
gazeteniz fitnecilik yapıyor. yangına körükle gidiyosunuz facebook yorumlarına bakıyorum kendini bilmez insanlar abuk subuk yorumlar yapıyor. eğer boluda mültecilerre saldırı yada karşılıklı bir arbede olursa sorumlusu başta tanju ve siz olacaksınız.
-
Aaaaa (4 yıl önce)
Bunlarmı fakirmiş hepsinin altında jip onların bindigi arabanın vergisini ödeyemiyoruz