SABANCI'DAN ÖZCAN'A DESTEK

...................

SABANCI'DAN ÖZCAN'A DESTEK
Paylaş
A-A+ Paylaş

CHP'li Bolu Belediye Başkanı Özcan’ın, “Yabancı uyruklulara su faturasını 10 kat zamla yapacağını" açıklamasının ardından Densa Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Sabancı'nın eşi Arzu Sabancı, instagram hesabından mülteci karşıtı paylaşımda bulundu. Sabancı, "Ülkemde mülteci istemiyorum. Sessiz işgale dur de" dedi. Sabancı'ya CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Sakarya Milletvekili Engin Özkoç'tan destek geldi.

CHP’li Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, “Yabancı uyruklulara su faturasını 10 kat zamla yapacağını" açıklaması sonrasında ortalık toz duman oldu.

“ÜLKEMDE MÜLTECİ İSTEMİYORUM”

O tartışmaya Arzu Sabancı da katıldı. "Ülkemde mülteci istemiyorum. Sessiz işgale dur de" diyen Sabancı, "Bayramlaşmaya ülkesine gidenin can güvenliği var demektir. O zaman orada kalmalı" diye yazdı.

26 yorum yapılmış

  • Bayram (4 yıl önce)
    Bazı çok bilmiş ukalalar özeleştiri yapıyor diyorlar ki Aynı durumda biz olsak ne yaparız.1-Zenginler ABD ye gider sıradan vatandaşlar hiçbir yere gitmez Vatanı savunmak gene bize düşer.Biz Türk,üz bu Vatan,da doğduk bu Vatan için ölürüz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Sedat (4 yıl önce)
    Sayın Tanju özcan söylediklerinizde çok haklısınız.sonuna kadar arkanızdayız.suriyelilere afganlilara destek verenler onlarla birlikte defolup gitsinler.
    0
    0
    Yanıtla
  • Tugmam (4 yıl önce)
    Başkan Özcanın askasındayız Suriyeliler gitsin
    0
    0
    Yanıtla
  • ESRA (4 yıl önce)
    VATANINI SATANDAN BIZIM VATANA NE FAYDA OLUR.AKIN AKIN GELIYORLAR BENCE DE SESSIZ ISGALE HEPIMIZ DUR DEMELIYIZ
    0
    0
    Yanıtla
  • Serdalbolulu (4 yıl önce)
    Bayram da suriyeye gidebiliyorsa oradada yaşayabilir
    0
    0
    Yanıtla
  • Banagre (4 yıl önce)
    Ülkelerinde savaş bitti ama hala gitmiyorlar zaten Türkiyem mülteci lerle doluyor gelen gitmiyor biz ırkçı değiliz ama aynı şey bizim başımıza gelse bizi kim kabul eder zaten biz kendş memleketimizde savaşarak ölmeyi tercih ederiz artık ülkemizde kendi insanımız refah seviyesini iyileştirme k gerekirken sırttımızda yük olarak bulunan mültecilerin ivedilikle gönderilmesi ni bekleriz biran evvel kendi genç nüfusumuza istihtam sağlanmalıdır ...
    0
    0
    Yanıtla
  • Ibrahimgeredeli (4 yıl önce)
    Başkanımızı sonuna kadar destekliyoruz arkasında ve yanındayız
    0
    0
    Yanıtla
  • mit (4 yıl önce)
    Sayın başkanım haklısın hiç bir mülteci yi istemiyoruz gönderin gitsinler kendi ülkelerine
    0
    0
    Yanıtla
  • lhan (4 yıl önce)
    Çocuklarımızın geleceği ülkemizin huzurlu olması için kesinlikle gitmeliler
    0
    0
    Yanıtla
  • ayse (4 yıl önce)
    yolda bunlar yuzunden yuruuemıyoruz. parkta oturamıyoruz. arkndayız baskan
    0
    0
    Yanıtla
  • Erkan (4 yıl önce)
    Uygulamanın %100 doğru olduğunu,gitmedikleri taktirde ek tedbirlerle devam edip gönderilmelerinin dahada hızlandırılması yönündeydim , Başkan'ım çok şükür bizlere ses oldunuz,her zaman arkanızdayız ve sizi destekliyoruz,Tebrikler
    0
    0
    Yanıtla
  • EZONGULDAK (4 yıl önce)
    keşke izmirdede bu kararı alsalar
    0
    0
    Yanıtla
  • Hakan (4 yıl önce)
    Aynen katılıyorum sayın başkanım haklı bir bir vatandaş olarak herzaman yanındayım Tanju başkanım en doğrusunu yapıyor
    0
    0
    Yanıtla
  • lkesinisevenvatanda (4 yıl önce)
    Arkandayız başkanım
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolusporlu (4 yıl önce)
    Yürü be başkan sonuna kadar arkandayiz
    0
    0
    Yanıtla
  • pazarc (4 yıl önce)
    ırkçı ve faşist değiliz fakat, savaş vardı müslüman diye aldık hatta birçoğuda müslüman değilken bile ayrımcılık yapmayıp misafir ettik tamamda şimdi savaş yok işid yok o zaman misafirlikleri bitti bencede gönderilsin ama belediyede afganlı çalıştırılıyor nasıl olacak bu iş. 2 gün önce biri çıkmış başkan evinde sigortasız göçmen hizmetçi çalıştırdı diye önce kendin bunları yapmayacaksın ki sonra sesimiz gür çıksın başkanım sesimizi havada
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulusa (4 yıl önce)
    Sonuna kadar destekliyorum çocuğumu parka bile götüremez oldum çünkü her tarafı işgal etmişler bıktık artık
    0
    0
    Yanıtla
  • ARKANDAYIZ (4 yıl önce)
    Herkes kendi evine.Arkandayız başkan
    0
    0
    Yanıtla
  • MEHMETGNEN (4 yıl önce)
    tanju başkanım yanındayız fakat biraz daha kanuni yollarla ilerlersek güzel olur gibi. bunların yancıları güçlü ve çok .
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Ülkenin demografik yapısı bozuldu, Suriyeliler, Afganlar yerleşti, artık geri göndermek imkansız bir noktaya geliyor.
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    Tanju bey in uygulaması doğru olmasada hükümetin Suriye'deki savaş bitmesine rağmen mültecileri geri göndermek için hiç birşey yapmaması da göz ardı edilemez, onları muhtemel bir oy potansiyeli olarak kabul eden akp yanlış yapıyor...
    0
    0
    Yanıtla
  • ErcanTrk (4 yıl önce)
    Suriyeli Afganlı Iraklı İSTEMİYORUZ... Bıktık artık... Ülkemiz İşgal Ediliyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Timur (4 yıl önce)
    Hiç bir mülteciye istemiyoruz hepsi ülkelerine gönderilsin.
    0
    0
    Yanıtla
  • Turkiye (4 yıl önce)
    5 10 sene sonra bu ülkenin sahibiyiz diyecekler bayranlıklarını alıp bayrama memleketine gidiyorsa bi daha izin verilmeyecek onlara devlet tarafından nediye sunuyor Türkiye'de aylık maaşı veriliyo niye gelmesin adamlar rahata alışmış bir kere askeri ücretle çalışan vatandasımda çalış babam çalış Allah'tan revamı bu başkanım arkandayız helal Türkiye sessiz kalmamalı bu duruma gitsinler
    0
    0
    Yanıtla
  • ibrahim (4 yıl önce)
    sakip bey rahmeti rahmana kavuştu sabancılar yok hükmünde
    0
    0
    Yanıtla
  • Melihaduman (4 yıl önce)
    Ben ve iş yerindeki arkadaşlarım hiç bir suriyeliyi istemiyoruz
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.