BAŞKAN'DAN 'TAHRİKLERE KAPILMAYIN' UYARISI

....................

BAŞKAN'DAN 'TAHRİKLERE KAPILMAYIN' UYARISI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Haber: Mutlu YUCA

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, geçtiğimiz hafta düzenlediği basın toplantısında kentte yaşayan yabancı uyruklu vatandaşlara su ve katık atık paralarının 10 kar arttırmak için meclise önerge vereceklerinin söylemesinin ardından, Bolu Belediye Meclisi’nde konuşan Özcan, “. Son zamanlarda benim sözlerim üzerine bir takım iç ve dış güçler sığınmacılar ile vatandaşlarımız arasında karşılıklı çıkarmak için bazı tahrik kokan planlar yaptığı duyumları kulağıma geliyor. Bu bir tuzaktır” dedi.

Bolu Belediye Meclisi Ağustos ayı ilk oturumunda konuşan Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, “Geçtiğimiz hafta bir basın toplantısı düzenledim. Bu basın toplantısında halkın sessiz çoğunluğunun sesi oldum. Halkın tercümanlığını yaptım. Son zamanlarda benim sözlerim üzerine bir takım iç ve dış güçler sığınmacılar ile vatandaşlarımız arasında karşılıklı çıkarmak için bazı tahrik kokan planlar yaptığı duyumları kulağıma geliyor. Bu bir tuzaktır. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları kesinlikle bu tuzağa düşmemelidir. Konuyu çözecek olan sığınmacılar değil, siyasi iradedir. Bu yüzden ‘Dikkat edin” ifadelerini kullandı.

“TAHRİKLERE KAPILMAYIN”

“Aman sığınmacılar ile fiziki olarak karşı karşıya gelmeyin. Sizi tahrik eden olursa da adli merciler konuyu intikal edin ve kendiniz müdahaleye kalkışmayın. Zaten bu oyunu tezgahlayanların planı da bu. Bu emperyal plan için tuzağa düşmeyin. Çünkü bu planın sahiplerinin amacı ülkeyi karıştırmak. Devletin kolluk güçlerine de bir çağrıda bulunuyorum. Aman siz de çok dikkatli olun. Allah ayağınıza taş değdirmesin. Tüm vatandaşlara söylüyorum. Sorunu siz ve sığınmacılar çözemezsiniz. Sorunu çözmesi gereken siyasi irade ve Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni yönetenlerdir”

5 yorum yapılmış

  • bk (4 yıl önce)
    Sağlık mahallesinde çöplükten gelen leş gibi kokular yüzündendir o... Akşamları pencere açamıyoruz. Çöplükteki İkinci lot alanının özellikleri ile ilgili bilgilendirmelerde bulunan Özcan; 'Çöp alanının çok yakınında bile bir koku da duyulmuyor.' demişti. Lakin orman parkın ordan bile koku duyuluyor. Çözüm üretilmiyor. Yeni yerleşime çok yakın, Aşağısokuda bulunan katıatık tesisi... Depolama düzgün yapılmıyor veya koku için önlem alınmıyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Yusuf (4 yıl önce)
    Valla başkan bizimde burnumuza kokular geliyor hemde her akşam logarlarda
    0
    0
    Yanıtla
  • ZeynelAbidin (4 yıl önce)
    Soz agizdan cikincaya kadar soz sahibinin esiri,agizdan ciktiktan sonra sahibi sozunun esiridir.
    0
    0
    Yanıtla
  • mer (4 yıl önce)
    Hitler de böyle biriymiş
    0
    0
    Yanıtla
  • vildan (4 yıl önce)
    bizimde burnumuza pis koku geliyor...her yağmurda taşan ayda bir tıkanan kanalizasyon şebekesi yola akınca kokuyor..sizin evin civarında da kanalizasyon mu patladı ki...koku gelmiş burnuna...zengin araplar velinimetiniz onlara siz dokunmazsınız...garibanlarda size karışmaz...Bolulu bu garibanların ahından korksun...
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.