SEZONA KÖTÜ BAŞLADIK

...................

SEZONA KÖTÜ BAŞLADIK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Boluspor sezonun ilk karşılaşmasında deplasmanda Balıkesirspor’a 1-0 mağlup olarak lige kötü başladı. Karşılaşmanın tek golünün 54. dakikada Anıl Teşdemir kaybetti

Boluspor sahaya Selmani, Fethi, Erkam, Emin Bayram, Abdurrahim, Abdurrahman, Tugay, Eray, Arda, Bregu, Kasongo 11’i ile çıktı

Balıkesirspor ise Boluspor karşısına; Atilla; Erdem, Sedat, Batuhan, Doğa; Cumali, Cemal, Oğuzhan, Anıl, Hüseyin; Bezjlak on biri ile çıktı.

YENİ TRANSFERLER İLK 11’DE

Boluspor teknik direktörü Reha Erginer, sezonun ilk maçında ilk onbirde 5 yeni transfere yer verdi. Erginer; Erkam, Abdurrahim, Abdurrahman, Eray, Bregu’ya formayı teslim etti.

İLK POZİSYONU BOLUSPOR BULDU

Boluspor maçın 6.dakikasında gole çok yaklaştı. Bregu’nun kullandığı serbest vuruşta ceza sahası içinde kafayı vuran Emin’in şutu direği yalayarak auta çıktı. Mücadelenin ilk 15 dakikası golsüz eşitlikle geçildi. Maçın ilk yarsının sonuna 3 dakika süre ilave edildi. Karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 eşitlikle sona erdi.

BALIKESİRSPOR GOLÜ BULDU

Balıkesirspor maçın 53.dakikasında Boluspor karşısında 1-0 öne geçti. Orta sahada kaptırılan topun ardından top Anıl’ın önünde kaldı. Anıl sert ve düzgün bir vuruşla topu filelere gönderdi.

Oyun genelinde zayıf rakibine karşı üstünlük kuran Boluspor, istediği pozisyonları rakip kalede bulamayınca kalesine gelen tek pozisyonda topu ağlarında gördü. Kırmızı beyazlılar ligin 2.haftasını maç yapamadan geçecek.

5 yorum yapılmış

  • Nuir (4 yıl önce)
    Ilkmac olmasına rağmen çok güzel oynadılar daha güzel olacak inşallah herdaim yanınızdayız başarılar BOLU SPORUM
    0
    0
    Yanıtla
  • Tekkeliahmet (4 yıl önce)
    Iyi başlasaydı şaşardık zaten saç bas yolmaya devam
    0
    0
    Yanıtla
  • Emrullah (4 yıl önce)
    Ilk maçta neşeyi karartmayalım. Güzel oynadılar. Yürü Bolusporum.
    0
    0
    Yanıtla
  • BOLUSPORUSEVEN09YKSEL (4 yıl önce)
    REZALET.HER SENE AYNI BAŞLANGIÇ.KÜME DÜŞECEK EN GÜÇLÜ ADAY.
    0
    0
    Yanıtla
  • Sebenlix (4 yıl önce)
    Oyun çok kötü, kazanma isteği hiç yok. Bu oyunla geçen yılı mumla ararız.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.