BİR İNİYORUZ, BİR ÇIKIYORUZ

.............................................

BİR İNİYORUZ, BİR ÇIKIYORUZ
Paylaş
A-A+ Paylaş

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Ağustos Ayının 7-13 tarihleri arasında bulunan haftalık vaka tablosunu açıkladı. Geçtiğimiz haftaya göre vaka sayısında düşüş yaşandı.

Geçtiğimiz günlerde Sağlık Bakanı Fahrettin Koca Bolu için sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulunmuştu. Bolu yüzde 75 aşılama oranıyla düşük riskli iller arasına girmişti. Bakan Koca paylaşımında, “Bolu düşük riskli iller arasında yerini aldı. Haritada bir ilimiz daha mavi” ifadelerine yer vermişti. 

BOLU DÜŞÜŞTE

Ağustos Ayının 7-13 tarihleri arasında bulunan güncel haftalık vaka tablosu açıklandı. Bugün açıklanan haftalık vaka tablosunda Bolu’da yaşanan düşüş dikkat çekti. Geçtiğimiz hafta 122,04 olan vaka oranı bu hafta 112,77 olarak açıklandı. Tabloyu paylaşan Koca, “Salgın son hasta iyileşmeden bitmiş sayılmaz. Maske, mesafe ve temizlik kurallarına uyalım” ifadelerine yer vererek vatandaşlara hatırlatma yapmayı unutmadı.

1 yorum yapılmış

  • yuksel14 (4 yıl önce)
    merak etmeyin okullar açılsın.2 katlarız..
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.