BOLUSPOR'UN TADI TUZU YOK

....................

BOLUSPOR'UN TADI TUZU YOK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Beypiliç Boluspor ligde oynadığı ikinci karşılaşmada deplasmanda Tuzlaspor’a 3-1 mağlup oldu.

Tuzla deplasmanından puansız dönen Beypiliç Boluspor ligde puanla tanışamadı. Ev sahibi ekibe galibiyeti getiren golleri 21. dakikada Ahmet Yazar, 44'te İsmail Konuk ve 75'te ise Samet Asatekin kaydetti.

Konuk Beypiliç Boluspor'un 45+3'üncü dakikada Tugay Kaçar ile bulduğu gol mağlubiyeti engellemek için yeterli olmadı. Tuzlaspor, sezonun ilk maçında MKE Ankaragücü ile 1-1 berabere kaldıktan sonra ikinci haftada Altınordu'yu 3-1 mağlup etmişti. Konuk Beypiliç Boluspor ise ilk maçta Balıkesirspor'a 1-0 mağlup olduktan, ikinci haftayı bay geçmişti. 

10 yorum yapılmış

  • Boluluvatanda (4 yıl önce)
    Boluspora hiç yakışmayan bir futbol ve sonuç. Reha hocam, sana güvenenleri mahçup çıkarma. Daha dinamik, diri, kolektif ve iyi sonuçlar alan, takım yapmanı bekliyoruz.
    0
    0
    Yanıtla
  • BOLUSPORUSEVEN09YKSEL (4 yıl önce)
    HER SENE KADROMU DEĞİŞTİRİLİR.BU TAKIMIN KEMİK KADROSU YOKMU ARKADAŞ.REZALET.TAM 3.LİG KADROSU
    0
    0
    Yanıtla
  • Reha (4 yıl önce)
    Sol bek sağ bek orta saha sağ açık çok kötü biraz sol açık oynadı onunda son vuruşu iyi değil takım çorba gibi karışık hiç şut çalışması yapmamış takım
    0
    0
    Yanıtla
  • Gideroglu (4 yıl önce)
    Tuzlasporlular pilici tuzlayıp tuzlayıp yediler.
    0
    0
    Yanıtla
  • Atalay (4 yıl önce)
    Smail sen bu futbolu iyi biliyorsun galiba çıkıp sen oynasana. Beş hafta sonra yapacağınız yorumları şimdi yapıyorsunuz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Doan (4 yıl önce)
    Bu hoca ile maç kazanmamız çok zor,çok güzel oynadık diyor,biz başka bir maç izledik herhalde,kaleciden defansa,orta saha dan ileriye kadar hepsi kötü,bir tek kasango ayaktaydı,yüreği ile oynayan futbolcu yok,geçen hafta sol bek iyiydi,bu hafta o da modaya uymuş,yüreği ile oynayan Burak asan yedek,geçen hafta biraz diri olan Ali keten yok,mutlu kiraya veriliyor.? Yazık çok yazık 2.lige gidiyoruz uyanın.orta saha da ayağındaki topu kaptırıyor gol oluyor,bu futbolcuyu mü
    0
    0
    Yanıtla
  • Fikretpinar (4 yıl önce)
    Iki sezondur buralardan yaziyorum bu hocayla bi yere varilmaaaz,adam futbolu bilmiyor hep geri pas yan pas kontraatakla bir gol bulursam yatarim mantigi bu zamanda kalmadı sen bi gol atarsin elin oglu uc atar kumeye gidersin
    0
    0
    Yanıtla
  • Yusuf (4 yıl önce)
    Komedi/ Dram / Hüzün Deve misali neresi doğru ki. Bu takım bizi futbola küstürür. (Kötü söz söylememek İÇİN)
    0
    0
    Yanıtla
  • smail (4 yıl önce)
    Teknik direktör hemen gitsin böyle Bir futbol anlayışı dünyada kalmadı defans evlere şenlik sağ bek sol bek Yok liborolar çok hata yapıyor orta sahada beyin Yok bu oyun şanlı Bolu spora hiç yakışmıyor kimin ne yaptığı belli degil yönetim hemen toplanıp bu arayi değerlendirmeli yoksa atı alan uskudari geçer
    0
    0
    Yanıtla
  • Ramo (4 yıl önce)
    Takim kumeye gidiyo
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.