BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI

...................

BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
Paylaş
A-A+ Paylaş

HABER: Eda Nur GÖK

Bolu’da 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Bolu Belediyesi tarafından düzenlenen konserde sahne alan ünlü sanatçı Şevval Sam, seslendirdiği parçalarla hayranlarını coşturdu. Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’da konser alanında halay çekip oyun oynayarak neşeli dakikalar geçirdi. 

30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Bolu Belediyesi tarafından Demokrasi Meydanı’nda halk konseri düzenlendi. Ünlü sanatçı Şevval Sam’ın sahne aldığı konseri izlemek için binlerce kişi Türk bayraklarıyla alanı doldurdu. Güzelliğiyle büyüleyen ünlü sanatçı seslendirdiği şarkılarla hayranlarını coşturdu. Sam, binlerce vatandaşla birlikte şarkılarını seslendirdi.

Konseri eşi Meral Özcan ile birlikte izleyen Başkan Özcan’da sahnenin önünde halaylar çekip oyunlar oynadı. Sahneye çıkan Başkan Özcan, ünlü sanatçının şarkısına eşlik etti. Yaklaşık 1.5 saat süren konsere katılan vatandaşlar Sam’ın şarkılarıyla doyasıya eğlendiler.

Haber Fotoğrafları
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI
BOLU'DA ŞEVVAL SAM RÜZGARI

8 yorum yapılmış

  • AS (4 yıl önce)
    ŞU REZALETE BAK GENÇLERİMİZE KİMLER MODEL VE ÖRNEK GÖSTERİLİP AHLAKEN EROZYANA UĞRATILIYOR. BOLUNUN ONCA DERDİ DURUKEN PARA YOK DENİRKEN TİRİLYONLAR BUNLARA AKTARILIYOR.
    0
    0
    Yanıtla
  • Havva (4 yıl önce)
    Bolu örf ve adetlerine bağlıdır kurban bayramına karşı gelen kimseyi yaşatmak ve görmek istemez
    0
    0
    Yanıtla
  • terorizm (4 yıl önce)
    Şevval Sam hdpye oy verdiyse devletin polisine Berkin Elvan üzerinden hakaret ettiyse Tanju Başkan da ismini Bolu da bir parka verdiyse yazıklar olsun Tanju Beye verdiğim oy da haram olsun.
    0
    0
    Yanıtla
  • GlerenKapoglu (4 yıl önce)
    Eleştirinin bu kadarı da fazla artık. Bayram kutlaması dolayısıyla harika bir ses konser vermiş bırakın teşekkürü bari eleştirmeyin. Pandemiye gelince herkes kendini koruyacak.
    0
    0
    Yanıtla
  • Malum (4 yıl önce)
    Başkan maşallah iyi eğlenmiş.Ekibide eğlence denince tabiki ön planda.İş güç yapmaya gelince sıfır.Sekretere kadar konser alanında bulunan ekip eğlence yapılırken iyi ama işe gelince boş.Başkan ekip seni bitiriyor.Benden söylemesi.
    0
    0
    Yanıtla
  • Adalet (4 yıl önce)
    Tañjü ozcanin işi halay çekmek samatâ yapmak ey tanju ozcan bu mıllet Aĺaaddıñe nasil hesap sordüyşzsi sizede sorar alma mazlumun ahınızı çıkar aheste aheste keser doner sâp döner gun gelir hésap doñer.a çaba köşeye ne ķadaŕ hârcandi ücret nerden karsılandi
    0
    0
    Yanıtla
  • Mustafa (4 yıl önce)
    Kanal yolu asfaltını bir an önce bitirin. Esnaf toz olmasın diye her gün sulama yapıyor.
    0
    0
    Yanıtla
  • cumhurhalk (4 yıl önce)
    ne oldu pandemi, ne oldu korona başkan iyi eğlendikte ya birisine bulaştıysa bir garibanın hakkına girildiyse ya hastalık bulaştıysa ya vefat yaşanırsa vebali kimin.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.