OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI YAVRU AYI TELEF OLDU

...........................................

OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI YAVRU AYI TELEF OLDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Gerede ilçesinde aracın çarptığı yavru ayı telef oldu.

D-100 kara yolu kenarında yaralı ayı yavrusu gören sürücüler, durumu Doğa Koruma ve Milli Parklar Bolu Şube Müdürlüğüne bildirdi. Kent merkezinden veteriner hekimle bölgeye hareket eden ekipler, ayının öldüğünü belirledi. Ayı, ekiplerce bölgeden kaldırıldı.

3 yorum yapılmış

  • Bolu (4 yıl önce)
    Tabiatın kalbi boluymuş harbiden
    0
    0
    Yanıtla
  • Admin (4 yıl önce)
    O ayıya vurani değil o ayı aylardır başı boş geziyor o ayi 'yi bulupta ilgili yerlere teslim etmeyen görevliler utansın o ayının vebali onların
    0
    0
    Yanıtla
  • Pasakoylutirci (4 yıl önce)
    O ayiya vuran bulunurda bulacak adam nerede?
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.