GELENEKSEL GEREDE PANAYIRI AÇILDI

....................................................

GELENEKSEL GEREDE PANAYIRI AÇILDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Gerede ilçesinde asırlar öncesinden bu yana geleneksel olarak kurulan Hayvan ve Emtia Panayırı törenle açıldı.

Gerede ilçesinin yöresel ürünlerinin yanı sıra meşhur kaz eti ile şak şak helvasının da satıldığı geleneksel Hayvan ve Emtia Panayırı açıldı. Panayırın açılış törenine Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı Fatih Metin, AK Parti Bolu Milletvekilleri Arzu Aydın, Fehmi Küpçü, Gerede Belediye Başkanı Mustafa Allar ile partililer ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından protokol üyeleri panayırı gezerek esnaflarla sohbet ettiler. Geçmişi asırlar öncesine dayanan, başlangıç tarihi bilinmeyen panayırda meşhur kızarmış kaz eti, şak şak helvası ve köfterin yanı sıra yöresel ürünlerin satışı yapılıyor. Türkiye’nin farklı kentlerinden de esnafların gelerek tezgahlarını açtığı panayır 19 Eylül’e kadar açık olacak.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.