İSTANBULSPOR'U ELİMİZDEN KAÇIRDIK

...........................

İSTANBULSPOR'U ELİMİZDEN KAÇIRDIK
Paylaş
A-A+ Paylaş

TFF 1’inci lig takımlarından Boluspor, kendi sahasında karşılaştığı İstanbulspor ile 1-1 berabere kaldı. Kırmızı beyazlı takımımız maçın sn bölümünde yakaladığı çok sayıda fırsatı değerlendiremedi. 


Boluspor, ligin 6’ıncı haftasında kendi sahasında İstanbulspor’u konuk etti. İki maçta aldığı galibiyetlerle moral bulan kırmızı beyazlı ekip İstanbulspor karşısına seri yakalamak için çıktı. Kendi sahasında oynamanın avantajıyla sahaya çıkan Boluspor, 53’üncü dakikada Kağan Miray Bağış’ın golüne engel olamadı. Kırmızı beyazlı takım karşılaşmanın sonunda 89’uncu dakikada Marshal Odah’ın attığı golle beraberliği yakaladı. Boluspor, kendi sahasında İstanbulspor ile berabere kalarak puanını 7’ye çıkardı.

6 yorum yapılmış

  • Turgutzsamuri (4 yıl önce)
    İleriki günlerde takım daha iyi olacak oyuncular birbirlerine alışacaklar ve takım halinde oyun oynayarak kendilerini kabul ettirip Bolusporu istedikleri seviyeye getireceklerdir
    0
    0
    Yanıtla
  • GrselYldz (4 yıl önce)
    İki galibiyetten sonra üçüncü maç her zaman zordur. Çünkü takım rehavete girer. İstanbul spor maçı gibi...
    0
    0
    Yanıtla
  • Metinbac (4 yıl önce)
    Macı seyrettim İstanbul spor da bişey yoktu Boluspor biraz istekli olsaydı macı alırdı sanki berabere razı gibi göründü
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolusporlu (4 yıl önce)
    Takımımızda 10 numaralı formayı giyen futbolcunun, saha içinde varlığı yokluğu hiç belli değil. Takım oyununa uyum sağlıyamıyor, verdiği pasların hepsi isaabetsiz, arkadaşlarından pas alamıyor. Reha hoca bu futbolcuyu erken değiştirseydi daha iyi olurdu. Genelinde klas, iyi bir futbolcu olabilir, amma, takım içinde daha çok çalışması gerekir. Yazık oldu iki puana.
    0
    0
    Yanıtla
  • BOLUSPORUSEVEN09YKSEL (4 yıl önce)
    1 PUAN DA FENA SAYILMAZ
    0
    0
    Yanıtla
  • Taraftar (4 yıl önce)
    Takım kendi oyunu bir türlü kurumadı bunun netice sonunda çok pas hatası çok oldu pas hatası oluncada kendi oyununu oynayamadı ama bundan sonra iyi çalışıp boluspor iyi yerlere gelecektir bundan eminim
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.