İŞTE DEVLET ADAMI

...........................................

İŞTE DEVLET ADAMI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da göreve başlamasının ardından kentte sorun yaratan konular ve vatandaşların şikayetlerini değerlendiren İl Emniyet Müdürü Sadettin Aksoy, önce mendil satan çocuklara yönelik uygulamalarıyla beğeni toplarken son olarak da mavi renkli bisiklet yollarında hız yapanlarla ilgili denetim talimatı verdi. Müdür Aksoy’un, Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü görevini sürdürürken, gittiği Cuma Namazı sonrası, elinde bastonu ile ayakkabısını giymekte zorlanan yaşlı amcanın bu durumunu görüp, hemen eğilerek ayakkabısını giydirmesi uzun süre konuşulmuştu.

Kentte huzursuzluk yaratan ve vatandaşların yoğun olarak şikayetlerde bulunduğu konularla ilgili polis ekiplerine talimatlar veren Aksoy’un uygulamaları kentte beğeni topladı. Aksoy, kentte insanların yoğun olarak bulunduğu cadde ve sokaklar ile trafik ışıklarının olduğu bölgelerde mendil satan çocuklarla ilgili ekiplere çalışma yürütmeleri talimatı verdi. İzzet Baysal Caddesindeki mavi renkli bisiklet yolunda bazı bisiklet ve elektrikli motosiklet sürücülerin hız yapması vatandaşların tepkisine neden oldu. Aksoy, vatandaşların yoğun olarak kullandıkları İzzet Baysal Caddesinde huzursuzluk yaratan bisiklet ve elektrikli motosiklet sürücülere yönelik de ekiplere denetleme yapması talimatı verdi. Aksoy’un vatandaşların huzur ve güvenliği için yaptığı uygulamalar dikkat çekti.

Bolu İl Emniyet Müdürü Sadettin Aksoy’un, güzel bir davranışı da ortaya çıktı. Müdür Aksoy’un, Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü görevini sürdürürken, gittiği Cuma Namazı sonrası, elinde bastonu ile ayakkabısını giymekte zorlanan yaşlı amcanın bu durumunu görüp, hemen eğilerek ayakkabısını giydirmesi olayı da Bolu’da gündeme damga vurdu.

 

 

8 yorum yapılmış

  • Nalan (4 yıl önce)
    Tebrikler MD. Yalnıznsanların Dışına değil Mesaiideki performansında önemli.. Adaletle yönetiyorum LİYAKAT önemsiyorum. İnsanlar kendinden hep hayırla mı bahsediyor ona bakmak gerekiyor... Ankaralı olarak Emnyt md.. Gurur Duydum..
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    İnatla bisiklet yolundan yürüyen insanlara da uyarınız olur umarım
    0
    0
    Yanıtla
  • MustafaDeer (4 yıl önce)
    Adamlık, görev aşkı, vatan-bayrak sevgisi içinden gelmeli insanın. İşte en güzel örnek İl Emniyet Müdürümüz sayın Sadettin Aksoy. Gerçekten örnek insan, sağolsun varolsun.
    0
    0
    Yanıtla
  • ErsanTrk (4 yıl önce)
    Örnek insan tebrik ederim... Kompleksini yenen insan her zaman kazanır... Keşke diğer bürokrasideki insanlarda örnek alsa..
    0
    0
    Yanıtla
  • EMEKLESNAF (4 yıl önce)
    Örnek insan tebrikler büyüklük işte bu saygı duyulacak insan
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Peh
    0
    0
    Yanıtla
  • meryesildag (4 yıl önce)
    Bolu için çalışmak kurallara uyanlar sıkıntı yaşanmaz il emniyet müdürünün guzellikler kalacağına inanırız kalpten gelecek değerlerimiz bizim allah kolaylıklar versin başarılar sayın müdürüm
    0
    0
    Yanıtla
  • cebeci (4 yıl önce)
    Her zaman diyorum üst mevkilerde sıkıntı yok... Sıkıntı alt kısımda çalışıp da kendini üst görenlerde.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.