MUSTAFA ALİŞARLI YİNE ATANDI

..........................................

MUSTAFA ALİŞARLI YİNE ATANDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Abant  İzzet Baysal Üniversitesi Rektörlüğüne ikinci kez Prof.Dr. Mustafa Alişarlı atandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın imzasıyla bazı üniversitelere yeni rektörler atandı. Geçtiğimiz ay görev süresi dolan Prof.Dr. Alişarlı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın onayıyla ikinci kez rektör olarak atandı. Prof.Dr. Alişarlı, 4 yıl daha BAİBÜ’de rektör olarak görev yapacak.

9 yorum yapılmış

  • MecAkra (4 yıl önce)
    Yeni dönemde hak hukuk ve adaletten nasiplenmesi temennisiyle...
    0
    0
    Yanıtla
  • Mahmut (4 yıl önce)
    Rektör hoca gerçekten çok başarılı bir idareci. Kendisini tebrik ederim. Kendisine iftira edenler için de gerekeni yapacağını umuyorum. Selamlar.
    0
    0
    Yanıtla
  • HasanKudal (4 yıl önce)
    Hayırlı uğurlu olsun, tebrik ederim. Ünüversite Bolu için çok önemli.. Başarılar dilerim
    0
    0
    Yanıtla
  • DONDURMA (4 yıl önce)
    Dondurmam gaymak.
    0
    0
    Yanıtla
  • BOLU14 (4 yıl önce)
    Boluda 38.aday içerisinde tekrar atanan Rektörümüz Başarılar Diliyoruz... Yeni dönemde ÜNV ye TRAMVAY. İstiyoruz.. Ayrıca bölümlerde adalet ve liyakat unsuruna dikkat edilmelidir... Şaibesiz bir Dönem. Diliyoruz..
    0
    0
    Yanıtla
  • Mehmet (4 yıl önce)
    Hayırlı uğurlu olsun.
    0
    0
    Yanıtla
  • nemelazm (4 yıl önce)
    ooo 4 yılda tüm cemaatini doluşturur fakültelere mikemmel bir haber
    0
    0
    Yanıtla
  • Misafir (4 yıl önce)
    Hayırlı uğurlu olsun Bolu muza
    0
    0
    Yanıtla
  • Mustafa (4 yıl önce)
    Alişarlı Bey'e başarılar dileriz. Süper rektör her şey çok güzel olacak. Hatta daha da güzel olacak.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.