GÖLCÜK’TE MANTAR TOPLARKEN KAYBOLDU

...............................................

GÖLCÜK’TE MANTAR TOPLARKEN KAYBOLDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da mantar toplamak için Gölcük Tabiat Parkı mevkiindeki ormanlık alana girdikten sonra kaybolan M.Ç. jandarma ekipleri tarafından bulundu.

Olay, öğle saatlerinde Gölcük Tabiat Parkı mevkiinde meydana geldi. Mantar toplamak için tabiat parkı mevkiindeki ormanlık alana giren M.Ç., kayboldu. M.Ç., saat 14.35 sıralarında 112 Acil çağrı merkezini arayarak kaybolduğu ihbarında bulundu. İhbarın ardından M.Ç’nin verdiği bilgiler doğrultusunda bölgeye giden jandarma ekipleri AFAD ekipleri ile birlikte arama çalışması başlattı.

Kaybolan M.Ç.,akşam saatlerinde jandarma ve AFAD ekipleri tarafından bulundu.

2 yorum yapılmış

  • okomel (4 yıl önce)
    Yahu bunları salmayın ormana. Kafesten doğal ortamına çıkınca şaşırıyorlar.
    0
    0
    Yanıtla
  • (4 yıl önce)
    Devleti meşguliyetten ceza kesilsin.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.