Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli doktor ile sağlık memuru hastadan bıçak parası istediği iddiasıyla gözaltına alındı.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli Doktor Öğretim Üyesi A.G. ile sağlık memuru İ.U'nun ameliyat için bir hastadan bıçak parası istediğine ilişkin inceleme başlatıldı. Doktor A.G. ile İ.U. şikayet sonrası başlatılan soruşturma kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gözaltına alındı.
Hastanede görevi başındayken gözaltına alınan Doktor A.G. ile sağlık memuru İ.U. emniyetteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.


