DOKTORA BIÇAK PARASI İDDİASIYLA GÖZALTI

............................................

DOKTORA BIÇAK PARASI İDDİASIYLA GÖZALTI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli doktor ile sağlık memuru hastadan bıçak parası istediği iddiasıyla gözaltına alındı.

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli Doktor Öğretim Üyesi A.G. ile sağlık memuru İ.U'nun ameliyat için bir hastadan bıçak parası istediğine ilişkin inceleme başlatıldı. Doktor A.G. ile İ.U. şikayet sonrası başlatılan soruşturma kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Hastanede görevi başındayken gözaltına alınan Doktor A.G. ile sağlık memuru İ.U. emniyetteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.

14 yorum yapılmış

  • BOLU14 (4 yıl önce)
    Tabiiki bir şey çıkmaz minareyi çalan kılıfını hazırlar.. Hayatını Haramla Kuranlara Hayat Haram Olsun... Sade Doktorlar değil Siyasetçi VS.. VS. Dahil...
    0
    0
    Yanıtla
  • yabanci (4 yıl önce)
    Doktor A degerli bir hocamiz tanisma firsatimiz oldu bence komplo zaten isini yapan heryerde kütü seylere maruz kaliyor malesef
    0
    0
    Yanıtla
  • Ramazan (4 yıl önce)
    Bunda bir komplo var hocamız on numara inanmıyorum bundan bir şey çıkmaz
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Para alıyor diye doktoru savunanlar var :) Para vermeye meraklı olanlar devlet hastanesine uğramasın.
    0
    0
    Yanıtla
  • Grdli (4 yıl önce)
    Devlette veriyorlar doktorlara sürekli ama Allah gözlerini doyursun
    0
    0
    Yanıtla
  • komik (4 yıl önce)
    yazılanlar çok komik gerçekten zevkle takip ediyoruz :D kimsenin kanundan hukuktan haberi yok boş boş konuşuyor :D bizim ülkenin en güzel özelliği bu :D bi halttan anlamazlar ama her konuda fikirleri vardır :D
    0
    0
    Yanıtla
  • Aynuralkan (4 yıl önce)
    Çok iyi değerli bir doktor bende ameliyat oldum kendi isteğimle Allah bin kere razı olsun ondan işinde başarılı hoşgörülü bir insan sanırım komplo kurdular ne olduğunu bilmeden karalamayın
    0
    0
    Yanıtla
  • Dzceli (4 yıl önce)
    Ya bu nedir herzaman bıçak parası alınıyorki normalde verilmemesimi gerekiyor anlamış değilim bizim Amcanın parmağı koptu yerine dikmek için 37000 TL para alındı döner sermaye var diyorlar devlet memuru emeklisi olduğu halde yazık bunların kanı bozuk terbiyesizler para yoksa bu ameliyatı bu civarda sadece Kocaeli medikal park yapıyor ve biz dediler medikal parka gidersen en az 70000 lik olursun dediler
    0
    0
    Yanıtla
  • smailayaz (4 yıl önce)
    Bu doktor plastik cerrahi doktoruysa iyi olmuş bende suç duyurusunda bulunacağım böylesi hekimler olmasın
    0
    0
    Yanıtla
  • hadibakalm (4 yıl önce)
    bolu da bakalım işinizi görecek plastik cerrah bulabilecek misiniz bundan sonra. il dışına sevk edildiğimizde " burada yok mu cerrah" diye kimseye çıkışmayın. bu işten yine bir şey çıkmayacak ama o doktorda acil olan hiç bir ameliyatı almayıp sevk edecek
    0
    0
    Yanıtla
  • Doktor (4 yıl önce)
    Bende doktorum Bu durumun savunulacak yani yoktur Para alacaksaniz ya kendiniz muayene açın yada ozele geçin
    0
    0
    Yanıtla
  • YILMAZBEKTA (4 yıl önce)
    BU DOKTOR BENİM KOPMAKTA OLAN PARMAĞIMI YERİNE DİKTİ. BEŞ KURUŞTA İSTEMEDİ. İNŞALLAH DOĞRU DEĞİLDİR
    0
    0
    Yanıtla
  • saglik (4 yıl önce)
    sonunda birileri bu işe el attı
    0
    0
    Yanıtla
  • Vaybe (4 yıl önce)
    Vermesin parayı başka yerde olsun, estetik ameliyattan para alır tabi acil deyil keyfine göre ameliyat. Doktorun yerinde olsam fazlasıyla isterdim
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.