BU NE DUYARSIZLIK ÇOK YAZIK

.................................................

BU NE DUYARSIZLIK ÇOK YAZIK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da Kent Konseyi irtibat bürosunun bahçesindeki kedi evinin önüne vatandaşların attıkları çöpler konsey üyelerinin tepkisine neden oldu.

Kent meydanında bulunan Kent Konseyine ait irtibat bürosunun bahçesine Bolu Belediyesi tarafından kedi evi konuldu. Konsey üyeleri de mamalarla kedileri beslerken bazı duyarsız vatandaşların bahçedeki kedi evinin önüne çöplerini atmaları dikkat çekti. Yedikleri yemeklerin çöplerini irtibat bürosunun bahçesine atan vatandaşlar konsey üyelerinin de tepkisine neden oldu.

Kent konseyi üyesi gazeteci yazar Muharrem Demirel’de sosyal medya hesabından duyarsız vatandaşlara “Kent Konseyi İrtibat Bürosunun bahçesinde kedi evimiz var. Kediler gelirler, mamalarını yerler, sularını içerler. Ve giderler. Bir gün bile olsa, arkalarından pisliklerini toplamadım.
İnsan evlatları da geliyor bahçemize , onlarda yiyip içip gidiyorlar.
Ama Ne yazık ki, kediler kadar olamıyorlar. Her gün böyle.
Yazık, yazık, yazık” sözleriyle tepkisini dile getirdi.

1 yorum yapılmış

  • Dramali (4 yıl önce)
    Hayvanlar 4 ayakli,copleri atanlar 2 ayakli fark burada anlayana.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.