Bolu'nun en zengin isimleri arasında yer alan gayrimenkul ve mevduat zengini emekli imam 88 yaşındaki Abdullah Yüksel koronavirüsten hayatını kaybetti.
Bolu'da vergi rekortmeni olduktan sonra tüm Türkiye'nin dikkatini çeken emekli imam Abdullah Yüksel, geçtiğimiz günlerde koronavirüse yakalandı. Hastalığı ağır seyreden Yüksel, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Abdullah Yüksel'in cenazesi bugün Paşaköy Mahallesi Eniştebey Camii'nde kılınacak ikindi ve cenaze namazından sonra Paşaköy Mezarlığına defnedilecek.
Bolu’da bankalarda yüklü miktarda parasının yanı sıra Yüksel’in kentte yüzlerce gayrimenkulu bulunuyor. Yüksel, vefatının ardından geriye bir servet bıraktı.


