OTOYOL KAVŞAĞINDA FECİ KAZA

..........................................

OTOYOL KAVŞAĞINDA FECİ KAZA
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde otoyol kavşağında iki araç çarpıştı. Kazada bir kişi yaralandı.

Kaza,Yeniçağa ilçesi Anadolu Otoyolu kavşağında meydana geldi.  Ankara yönüne giden Sezai A. idaresindeki 34 GG 8974 plakalı otomobil, D-100 karayolu üzerindeki otoyola dönüş kavşağında Zahide A. yönetimindeki 67 AAN 538 plakalı otomobil ile çarpıştı.

Kazanın ardından olay yerine 112 Acil, itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Kazada Sezai A.'nın kullandığı otomobil içerisinde bulunan Necla A. yaralandı. Yaralanan kadın olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından  kaldırıldığı hastanede tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.