KÖYLERDEKİ VATANDAŞLAR YANGIN GÖNÜLLÜSÜ OLACAK

..............................................

KÖYLERDEKİ VATANDAŞLAR YANGIN GÖNÜLLÜSÜ OLACAK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Orman Bölge Müdürü Mahmut Şentürk, yaz aylarında orman yangınlarıyla mücadele için hazırlık çalışmalarına başladıklarını belirterek, “Yangın emniyet yolları oluşturacağız. Yangın gönüllüsü olarak köylerdeki vatandaşlarımızın kayıtlarına başladık. Orman Genel Müdürlüğünün yangın işçisi alımı noktasında talepleri oldu. Bu anlamda yangın işçilerimizi destekleyeceğiz. 24 adet de gözetleme kulemiz var.” dedi.

Bolu’da görev yapan basın mensuplarıyla bir araya gelen Orman Bölge Müdürü Mahmut Şentürk,  görev alanlarında yaptıkları çalışmaları anlattı. Geçtiğimiz yıl ülkenin ciğerlerini yakan orman yangınlarıyla ilgili mücadelede bu yıl alınan yeni tedbirleri açıklayan Şentürk, “Bu yıl orman yangınlarıyla mücadele için daha iyi hazırlanıyoruz. Makine ekipmanlarının ve tüm arazözlerin bakım çalışmaları yapılıyor. Küresel ısınmayla birlikte yangına hassasiyet artacaktır. Bu kapsamda Orman Genel Müdürlüğünden arazöz ve su tankeri konularında desteklenmeyi talep ettik. Ayrıca yangınla ilgili şube müdürlüğü kurulmasını talep ettik. Bolu’nun havası nemli. Orman yangını olmaz diyemeyiz ama büyük bir orman yangını olma şansı az. Yangın emniyet yolları oluşturacağız. Yangın gönüllüsü olarak köylerdeki vatandaşlarımızın kayıtlarına başladık. Yangın mevsimlerinin başında onlara eğitim ve seminerler vereceğiz. Orman Genel Müdürlüğünün yangın işçisi alımı noktasında talepleri oldu. Bizlerde Orman Bölge Müdürlüğü olarak payımızı artardık.. Bu anlamda yangın işçilerimizi destekleyeceğiz. 24 adet gözetleme kulemiz var. Şu an ek bir kule açma düşüncesinde değiliz.” diye konuştu

2 yorum yapılmış

  • Bolulu (4 yıl önce)
    Orman İşçisi Önemli Çünkü İşçi yoksa Yangın var Bunu Önlemek İçin Boluya Yangın işçisi alınması Gerek Çok acil En son Yangınları Örnek Almak Gerek Çünkü Boluda Bi yangın Çıkarsa Allah Göstermesin Sıkındı Orman Sayın müdürü Acilen Boluya Orman İşçi Alması Gerek Acilen Personel Eksiği vardır Bolu OGM nın İlçelerde Benim Görsel olarak gördüğüm
    0
    0
    Yanıtla
  • Mehmet (4 yıl önce)
    Önce Türk hava kurumunun atıl bekletilen uçaklarını devreye sokun.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.