ARABAYI NİYE SATTIN DİYEREK EŞİNİ VURDU

.................................................

ARABAYI NİYE SATTIN DİYEREK EŞİNİ VURDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'da, otomobili izinsiz sattığı gerekçesiyle tartıştığı 3 çocuk annesi eşini silahla bacağından vuran M.Ö., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Olay, dün saat 15.30 sıralarında Sağlık Mahallesi Gürgen Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre üzerine kayıtlı otomobili izni olmadan satan M.Ö. ile 3 çocuk annesi eşi F.Ö. arasında tartışma yaşandı. M.Ö., yaşanan tartışma sırasında tabancasını çekerek üç çocuk annesi eşini bacağından vurarak olay yerinden kaçtı. Olayın ardından yaralanan kadın hastaneye sevk edilirken kaçan şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro ekipleri, olay yerinden kaçan M.Ö.'yü kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. M.Ö. ifadesi alınmak üzere emniyet müdürlüğüne götürüldü. M.Ö., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

1 yorum yapılmış

  • melungeon14 (4 yıl önce)
    be adam madem kızacan ne deye karının üzerine arabayı yapıyorsun..
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.