Bolu Belediyesi tarafından hayata geçirilen ücretsiz otobüs hizmetine Bolu Şoförler Odası Başkanı Orhan şoför esnafına zarar vereceğini söyleyerek itiraz etti.
Basın toplantısı düzenleyen Orhan Fırat, ““Ücretsiz Ring hattını kişisel olarak kabul etmiyoruz. Şuan da şehir içindeki hem taksici esnafımıza hem de şehir içindeki halk otobüslerine ciddi zararı var diye düşünüyorum. Belediye Başkanımıza bu sıkıntımızı ileteceğiz” ifadelerini kullandı.
Bolu Belediye Başkanlığı tarafından özellikle işyerlerinin yoğun olduğu ve vatandaşların yoğun olarak kullandıkları güzergah üzerinde ücretsiz otobüs seferleri başlatıldı. Anıtpark arkasından başlayan ring seferi, Cumhuriyet Caddesi, Yukarı Çarşı ve Hastane caddesi olmak üzere dört kilometrelik güzergahta hizmet verecek.


