-
smet (4 yıl önce)
Alaattin zamanında dijitali mecbur tuttular müteahit dijitali evin içine taktırmış dijitali değiştirsem mekanik taktırmak istrsem sayacı okumaya gelen her zaman evin içine girecek dışarı aldırsam asansör var yer yok mecbur dijitale devam
-
Mustafa (4 yıl önce)
Oyun Tanju başkana daha iyi olur inşallah ilerde bolumuz için çalışır
-
Ozgul (4 yıl önce)
Pazar yerinde pazarcılara çay gonderiyorsunuz iyi de esnaf için yaptığınızı halk için yapmadiktan sonra bir önemi yok. Samimiyetsiz oluyor otobüslere zam yapıyorsunuz bir ay sonra cadde üzeri 4 araç ücretsiz cikartiyorsunuz burası İstanbul değil işi olan yürüsün. Birilerinin keyfi için diğerlerinin cebini yakmayın heleki savaş ve kıtlık zamanı
-
Ycelyldrmer (4 yıl önce)
akepe nin çaktığı kazıkları çıkartıyor tanju başkan en azından para moka gitmiyor akepe dönemi gibi kimin eli kimin cebinde değil helal başkana burada taaa sarayda keyif süren ayliye bakıyoruz tanju su parasını fazla alsada en azından para bolu da kalıyor.
-
Vatandas (4 yıl önce)
Zamanında belediye o piili dijital sayaçları taktırırken aklınız nerdeydi niye ona itiraz etmediniz o kadar para verdik şimdi normal saate döndük olan bize oldu
-
Soru (4 yıl önce)
Fazla para ödenmesin diye dava açmış we kazanmış vatandaşa fazla para ödemesin diye buna rağmen yukardakilere yorumlarda Hatice dinç e laf eden bazıları fazla su parası vermeye dewam etsinler ya kadın vatandaş fazladan para veriyor vermesin diye dava açmış ve kazanmış işte ne güzel teşekkür edeceğinize haala laf eden bazıları var işte fanatiktik böyle bişey demekki
-
Mpirdal (4 yıl önce)
Adalet yerini buldu.odenen fazla paraları iyadesini istiyoruz.
-
Adamndibi (4 yıl önce)
Aradaki su fiyat farkınının bu haksız karara evet diyen başta Tanju ÖZCAN ile CHP'li ve İYİ Partili meclis üyelerinden tazmin edilerek dijital su sayacı abonelerinin su kartlarına yüklenmesi lazım.
Adaletse adalet.
İleri geri boş lafa gerek yok.
-
bolulu (4 yıl önce)
zamanında bu diğital sayaçtan kaç para nemalandınız hatice hanım.size de alaaddin efendiyede bu yediğiniz paralar haram zıkkım olsun
-
brahim (4 yıl önce)
Zamanında mekanik sayaç varken akpartili başkan bir sürü para aldı bizden kartlı sayaça zorla gecirdiler bize o ne olacak böle siyaset olmaz herşeyi bitirdiler akpartililer mutfakda yangın var onu görsün akpartili
-
Bolu14lu (4 yıl önce)
Helal olsun başkanım oylar sana zamanında kimse Alaaddin e kimse bisey demeyodu eyy gidi eyyy Tanju başkanım sonuna kadar arkandayiz
-
Mehmet (4 yıl önce)
Eski dönemde Dijital saate indirim yapılıyordu ama şimdi Dijitale bindirim.
-
Muustafa (4 yıl önce)
Hatice dinç e kalsa Bolu'yu ilk batiracaklardan biridir herşey menfaat
-
serkankavi (4 yıl önce)
zabıtadakı bazı teşeronların yerlerı degismediği sürece baskanım daha çok üzülecek cok sorunlu adamlar var içten pazarlıklı ustelık bunlar memur bile değil dikkat edin baskanım
-
cengaver (4 yıl önce)
bizler zamanında aynı muameleyi akp den de gördük ağır konusacam ama terbiyem el vermiyor ama sunu soyleyeyim içimde kalmasın hatice özellikle sana hakkımız haram olsun sana dayattığınız sayac ı fiyat farklarını tehditleri unutmadık unutmayacağız o zaman nerdeydin.
-
kartal72 (4 yıl önce)
kullanım yok ise okuma bedeli yok tesekkur ederim tanju baskan otomatik odeme verdim kafam rahat su bitti derdim yok
-
manascalsan (4 yıl önce)
teskkur ederim tanju baskan onecelikle sunu soyleyeyim en guzel adımı attınız ben yıllarca icnde calıstım bu firmanın simdi bir sayac olmus 1500 tl servis bedeli 250 tl tamir onarım bakım bedeli olmus 500 800 tl tesekkur ederim tanju akılsız sayaclardan bizleri kurtardığınız için
-
cevat (4 yıl önce)
sayın belediye meclis uyeleri hepiniz cok iyi biliyorsunuz bu dijital sayaclar bes para etmez birlik olamadınız istihdam diyip istihdamı bitirdiniz kimleri zengin ettiniz bu vebal ozellikle akp nin uzerinde olacaktır
-
Kartal14 (4 yıl önce)
Bolu'ya yapılan en büyük yanlış zamanında dijital sayaçlarım zorla değiştirilmesine yönelik vatandaşa yapılan dayatmaydı. O zamanda Meclis üyesiydiniz hiç gıkınız çıkmadı. Yaptığınız doğru şey ama şimdiki hassasiyeti o zamanda gösterebilirdiniz belediye akp de olduğu için ses çıkartamadınız sanıyorum. Şimdi chp olunca her şeye hayır her şeye dava açmak vs… siyaset eşittir yalan makinesi artı vatandaşa kazık başka hiç birşey değil
-
davut (4 yıl önce)
en buyuk kazığı aladdin bey attı bu memlekete hani dijital sayac borc bırakmıyordu. bende bunları dava edeceğim bunların dijital sayacları yuzunden kiracım 3400 tl borc bıraktı allah bıldği gibi yapsın sizleri akp meclis uyeleri
-
kartal (4 yıl önce)
akp ve hatice ye kalsa dijital sayaclara 1500 tl verecektik kime faydası olacaktı. tesekkurler tanju baskan sayende kurtulduk bu sayaclardan
-
boluspor (4 yıl önce)
sayın hatice dinç aynı hassasiyeti akp doneminde de gösterseydiniz daha mutlu olurduk en buyuk kazığı yıne siz attınız zorla sayaclarımızı degitirip 450 tl den sayac sattırdınız birde aynı muameleyi sizden de gördük 3tl fark ile su sattınız birde elin firmasına dunyanın parasını kazandırdınız dürürstluk sizde de yok kusura bakmayın
vatandaş
-
Bolulu (4 yıl önce)
Bu belediye başkanının aldatmalarına yenisi eklenir bunlar hep böyle yaparlar önce bedava yapacağız arkasından biz hizmet için zam yapmak zorundayız hani suyu ucuz yapacaktı daha bunlara oy alana kadar halkçı aldıktan sonra batakçı
-
Fatihkroban (4 yıl önce)
Bende dicital saat kullanıyorum 2senedir ödenen paralar geri ödenmesi lazım
suolarakta olabilir
teşekürler HATİYCE dinç
-
DEYALLA (4 yıl önce)
Sorarım size, aynı sayın Hatice Dinç, eski başkan Alaaddin beyin Mekanik sayactan dijital sayaca geçmemiz için yaptığı dijitale geçmezseniz suyunuzu keseriz zorbalığı ve geçmeyen Mekanik sayac kullanıcılarının m3 su fiyatını yıllarca daha fazla ödediği yıllarda aklınız nerede idi. Riya ve algı yapmak hak mı ?
-
Mustafa (4 yıl önce)
Oyum Tanju Özcan'a her daim...
Çekemeyenler çanak taksın:))
-
MustafaBilen (4 yıl önce)
Teşekkürler Hatice Dinç hanım bizlere hakkımızı aradığımızda kazanabileceğimizi öğrettiniz.Fakat şimdi ne olacak 2 yıldır ödediğimiz fazla fiyat geri ödenecek mi? Yoksa su olarak mı ödenecek? Milli servet ürünü dijital sayaçlar siyaset uğruna değişmemeliydi.
-
Mehmet (4 yıl önce)
Ben kiracıyım. Doğal olarak ev sahibi istemediği için sayacımı değiştiremiyorum. Birkaç gün önce suyun metreküpünü yaklaşık 10₺ den aldım. Bu Allahtan reva mıdır? Bizim suçumuz ne? Bize zam yaparak Kartsız sayaçlara indirim diye yutturuyorlar.