TANJU ÖZCAN’DAN TARİHİ İTİRAF

..............................................

TANJU ÖZCAN’DAN TARİHİ İTİRAF
Paylaş
A-A+ Paylaş

HABER / MUTLU YUCA

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, 2014 yılında CHP ve MHP’nin ortak  cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu’nun adaylığı için imza vermesi nedeniyle utandığını ifade ederek partisinin adayına oy vermeyerek sandıkta boş oy kullandığını açıkladı. Özcan ayrıca,  Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayıyla ilgili olarak, "Mansur Yavaş ve Ekrem İmamoğlu’nun seçimi kazanma şansı yüzde 100. Yüzde 100 varken niye yüzde 51 olsun. Kılıçdaroğlu’nun aday olacağını düşünmüyorum" ifadelerini kullandı. 

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Haber Global’de canlı olarak yayınlanan Siyaset Özel programında Senem Toluay Ilgaz'ın moderatörlüğünde gazeteci Faruk Aksoy ve Aytunç Erkin'in sorularını yanıtladı. Cumhurbaşkanlığı adaylığının sorulduğu Başkan Özcan, “Siyaseten en büyük pişmanlığım 2014 seçimlerinde Ekmeleddin İhsanoğlu’na imza verdim ondan utanıyorum. CHP Milletvekili iken Ekmeleddin İhsanoğlu’na oy vermedim boş verdim. Abdullah Gül’ün adı konuluşuyor. Onun adı nasıl konuşulur. Erdoğan’ın çakması" diye konuştu. 

"KILIÇDAROĞLU'NUN ADAY OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM"

Mansur Yavaş, Ekrem İmamoğlu’nun ikisinin kazanma şansı yüzde 100. Yüzde 100 varken niye yüzde 51 olsun. Kılıçdaroğlu’nun aday olacağını düşünmüyorum. Kılıçdaroğlu defalarca siyasi parti genel başkanları aday olmasın dedi. Bugün ayrı yarın ayrı konuşan biri değil. Aklıma aday yatmazsa 100 bin imza için sorumluluktan kaçmam. Cumhuriyet değerleriyle barışık birinin bu ülkeyi yönetmesini istiyorum.” dedi.

5 yorum yapılmış

  • ppolat (4 yıl önce)
    Hayret bu kez ormanlarimizi yakmadi gizli bir guc odagi.Belki de artik doktor halkimiza ne yerseniz yiyin dedi.
    0
    0
    Yanıtla
  • Dramali (4 yıl önce)
    Baskan cik meydana seninde hakkin bende cumhurbaskani adayiyim de hic olmazsa olursun veya olamazsin hic olmazsa kekudu kukudu diye kiviranlara inat cik.Medeni cesaretini goster lafa bakma.
    0
    0
    Yanıtla
  • MansurYava (4 yıl önce)
    Mansur Yavaş dan başkası yalan olur
    0
    0
    Yanıtla
  • Bamsz (4 yıl önce)
    Boş konuşuyorsun.Reisin karşısında kimsenin şansı yok
    0
    0
    Yanıtla
  • Mehmetkuruplu (4 yıl önce)
    Ininin başkan çok doğru söylüyor özü sözü bir insan
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.