YENİÇAĞA BELEDİYE BAŞKANI YOĞUN BAKIMA ALINDI

...................................................

YENİÇAĞA BELEDİYE BAŞKANI YOĞUN BAKIMA ALINDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Yeniçağa ilçesi belediye başkanı Recayi Çağlar, organ yetmezliği tanısıyla tedavi gördüğü hastanede yoğun bakım servisine alındı.

AK Parti’li Yeniçağa Belediye Başkanı Recayi Çağlar, geçtiğimiz günlerde rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde karaciğer tedavisi gören Çağlar, durumunun ağırlaşması üzerine yoğun bakım ünitesine alındı. Organ yetmezliği şikayetiyle yoğun bakım ünitesinde tedavisi süren Çağlar’ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Çağlar’ın yoğun bakım ünitesine alınmasının ardından AK Parti Bolu il teşkilatı da hastaneye giderek yakınlarına geçmiş olsun dileklerini ilettiler.

4 yorum yapılmış

  • Drtdivanl (4 yıl önce)
    Rabbim şifalar versin inşallah
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    Allah şifa versin inşallah
    0
    0
    Yanıtla
  • EMEKL (4 yıl önce)
    ALLAH ŞİFASINI VERSİN İNŞALLAH
    0
    0
    Yanıtla
  • Mudurnulu (4 yıl önce)
    Geçmiş olsun başkanım sağlıklı günler dilerim
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.