Bolu Belediyesi Meclis tarafından, Nisan ayı 2. Oturumunda Otobüs fiyatlarına zam yaparak öğrenci biletini 3.75 TL den 5 TL’ye çıkardı.
Yapılan zam karşısında üniversite öğrencileri sosyal medyada ayaklanarak, belediyenin aldığı kararı protesto edeceğini duyurdu.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi’nde toplu ulaşıma gelen zamları protesto etmek için öğrenciler 14 Nisan Perşembe günü saat 12.00’da Baibü Gölköy kampüs Aktivite Merkezi önünde protesto eylemi gerçekleştireceklerini açıkladı.


