ÇOCUKLARIYLA KARATE YAPTILAR

.......................................

ÇOCUKLARIYLA KARATE YAPTILAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen karate antrenmanına katılan anneler çocuklarıyla birlikte spor yaptı.

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından 17 Temmuz Spor Salonunda düzenlenen karate antrenmanları yoğun ilgi görüyor. İl Müdürlüğü  bünyesinde karate yapan sporcular anneleriyle tatamide buluştu. Çocuklarıyla birlikte antrenmana katılan anneler ısınma hareketlerinin ardından temel karate tekniklerini yaptı. Annelerin çocuklarıyla birlikte karate antrenmanı renkli görüntülere sahne oldu. Çocuklar, salonda anneleriyle birlikte antrenmana katılıp karate çalışmanın heyecanını yaşadı.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.