İSTANBUL İSTİKAMETİ 34 GÜN KAPANACAK

..................................................

İSTANBUL İSTİKAMETİ 34 GÜN KAPANACAK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Anadolu Otoyolu’nda viyadüklerde yapılacak çalışma nedeniyle Bolu Dağı Tüneli’nin İstanbul istikameti 16 Mayıs ile 20 Haziran tarihleri arasında ulaşıma kapatılacak.

Anadolu Otoyolu’nun Abant ile Kaynaşlı gişeleri arasındaki viyadüklerde çalışma yapılacak. Karayolları Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, ‘Anadolu Otoyolu’nun Bolu Dağı geçişinde Abant ile Kaynaşlı kavşakları arasındaki viyadüklerde yapılacak genleşme derzi değişimi nedeniyle 16.05-20.06.2022 tarihleri arasında İstanbul yönündeki trafik bu kesimde D-100 karayolu üzerinden sağlanacaktır.’ denildi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.