AYIP AYIP REKTÖR

..........................................

AYIP AYIP REKTÖR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Mustafa Alişarlı’nın sosyal medya hesabından İzzet Baysal Vakfı tarafından  27 milyon TL’ye yaptırılan Mengen Aşçılık ve Gastronomi Eğitim Kampüsü ile ilgili teşekkür paylaşımında binayı yapan İzzet Baysal Vakfı’na yer vermedi. Alişarlı’nın şükran günlerinde dahi İzzet Baysal Vakfı’nın yaptırdığı üniversitenin rektörlük koltuğunda oturmasına rağmen bir teşekkür mesajına bile yer vermemesi dikkat çekti.

İzzet Baysal Vakfı tarafından Bolu’nun Mengen ilçesine 27 milyon TL’lik yatırımla Mengen Aşçılık ve Gastronomi Eğitim Kampüsü yaptırıldı. Üç bloktan oluşan eğitim kampüsü düzenlenen törenle İzzet Baysal Vakfı tarafından teslim edildi. BAİBÜ Rektörü Prof.Dr. Mustafa Alişarlı, sosyal medya hesabından binanın devir teslim töreniyle ilgili yayınladığı mesajında güvenlik görevlilerine bile teşekkür ederken ilçeye dev bir tesis kazandıran İzzet Baysal Vakfı’na tek satır yer vermemesi dikkat çekti.

Alişarlı, paylaşımında, ‘Üniversitemiz Mengen Aşçılık ve Gastronomi Eğitim Kampüsü Devir Teslim Töreni’nde sorumluluk alan Yapı İşleri ve Teknik, İdari ve Mali İşler ve Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlıkları ile Basın ve Halkla İlişkiler Birimi’ne ve güvenlik görevlilerimize emeklerinden ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederim. Başarılı ve özverili çalışmalarının devamını dilerim.’ diye yazdı.

Alişarlı’nın şükran günlerinde dahi İzzet Baysal Vakfı’nın yaptırdığı üniversitenin rektörlük koltuğunda oturmasına rağmen bir teşekkür mesajına bile yer vermemesi dikkat çekti. Alişarlı’nın İzzet Baysal Vakfı’nı yok sayması tepki çekti.

12 yorum yapılmış

  • Nevbahar (4 yıl önce)
    Nereye baksan aynı model.. Nokta belirleniyor kadro açılıyor... Eyyy Güzel Rabbim bu haksızlıklar karşılıksız ı kalacak.. Kimi ağlarken kimi kadro aldım diye sevinecek... Bütün kadrolar böyle. Garibanın gemisi battı efendiler.... Gerisi boş...
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu14 (4 yıl önce)
    15 tane Akademisyen alınacak denildi hiç gündemde i... Mi... Kendilerinin etik dedikleri Haramlara üniversite yönetiliyor... Emeği ile puan alanlar yok sayılarak Torpille emek hırsızlığı yapılıyor... Hayatını Haramla Kuranlara Hayat. Haram Olsun inş...
    0
    0
    Yanıtla
  • Boluyuseversenoksijenhelal (4 yıl önce)
    Bir hayalim var şu Boluya temiz kafalı bir rektör gelse sade bilimle uğraşsa film Florya yapmasa sanayi ve iş insanlarla ortak projelere imza atsa ülkemize yeni inavotif faydalı modeller kazandırsa afedersiniz hayallerim ütopya kusura bakmayın
    0
    0
    Yanıtla
  • Boluluvatanda (4 yıl önce)
    Sn Rektörün branşı veterinerlik. Bolumuzun tarım, hayvancılık yönünden gelişmesi için, kendisinden olağanüstü çalışma bekliyoruz. İnşallah ilimizde kalıcı bir iz bırakır.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Özür dilemeli.
    0
    0
    Yanıtla
  • DEYALLA (4 yıl önce)
    SAYIN BOLU İLERİ GELENLERİ,BU ADAM BOLUYA, ÜNİVERSİTEMİZE ZARAR VERİYOR,YAKIŞMIYOR.
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (4 yıl önce)
    İzzet baysal vakfı bütün bu yapılanlara rağmen halen daha büyüklüğünü gösterme erdemine devam etmektedir. Bu ülkede halen daha bu derece yüksek ahlaki değerlere sahip kişilere ve derneklere sahip olması içimi bir nebze olsun rahatlakmaktadır. İyi ki varsınız. Bir bolulu olarak sizlere minnet borcum sonsuzdur.
    0
    0
    Yanıtla
  • abidin (4 yıl önce)
    Bi kurtulamadık bu adam ve bunun gibilerden
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu14 (4 yıl önce)
    Ben şahsen şaşırmadım
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Bu işin buraya gelmesinde siyaset ayağı ağır gibi sanki rektörün tarzı belli vakifin degil ama sayın Ahmet Baysalin siyaset anlayışı ortada rektör secilirken biraz dah duyarli olsaydi kendisi bu rektör veavenesi görevde olmazdı,bunu okuyanlar ne demek istendigini gayet anladılar.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (4 yıl önce)
    Arzu nerdesin cikta bir laf ette görelim
    0
    0
    Yanıtla
  • Aslsizeayp (4 yıl önce)
    Rektör protokol töreninde gerekli teşekkürleri yapmıştı. sizin yaptığınız masa başı habercilik. Zahmet edip tüm bolululara yapılan açık davete icabet eder mengene gelir olup biteni yerinde görürdünüz. Rektör bey Ahmet Baysala teşekkür plaketi bile vermişti. Ayıp ayıp
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.