Haber: Serap VARLIK
Bolu’da 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle düzenlenen fener alayına katılan yüzlerce kişi kent merkezinde yürüyerek bayramı coşkuyla kutladı.
Bolu Belediyesi tarafından 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle fener alayı düzenlendi. Kent meydanında toplanan vatandaşlar ellerinde Türk bayrakları ve fenerlerle İzzet Baysal Caddesinde yürüdü. Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, başkan yardımcıları ve CHP İl örgütünün yanı sıra yüzlerce kişinin katıldığı yürüyüş renkli görüntülere sahne oldu. Vatandaşlar marşlar ve sloganlar eşliğinde yürüyerek bayram coşkusunu yaşadı. Yürüyüş, demokrasi meydanında son buldu.






