"BÖLGENİN EN İYİ İTFAİYE TEŞKİLATI BİZİZ"

...........................

Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, İtfaiye Müdürlüğü’nü ziyaret ederek kahraman itfaiye personellerinin İtfaiye Haftası’nı kutladı. Özcan, “Gururla söylüyorum bölgenin en iyi hizmet veren itfaiyesi biziz. Hem fiziki imkânlarımız, hem araçlarımız hem de personel kalitemizle Bolu’ya hizmet etmenin gururunu yaşıyoruz” dedi.

Her yıl 25 Eylül – 1 Ekim tarihleri arasında kutlanan İtfaiye Haftası nedeniyle Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nü ziyaret etti.

Burada Bolu Belediye Başkan Yardımcıları Rasim Özdemir, Leyla Beykoz, İtfaiye Müdürü Hüseyin Kazlı ve itfaiye personelleri tarafından karşılanan Özcan, itfaiye personeli ile tek tek tokalaşarak, haftalarını kutladı.

“Bölgenin iyi itfaiyesi biziz”

Daha sonra dinlenme salonuna geçen ve itfaiyecilerle sohbet eden Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, “İtfaiye haftanız kutlu olsun. Ne kadar meşakkatli, zor bir görev yaptığınızı biliyorum. Ama gururla söylüyorum, bölgenin en iyi hizmet veren itfaiyesi biziz. Hem fiziki imkanlarımız, hem araçlarımız hem de personel kalitemizle Bolu’ya hizmet etmenin gururunu yaşıyoruz. Ben bundan dolayı gurur duyuyorum” dedi.

Bolu’ya kazandırdığı yeni itfaiye binasına da değinen Özcan, “Yeni itfaiye binamızı da güzel bir konuma yaptık. Eskisine göre çok daha iyi bir yerdeyiz. Hepinize hayırlı hizmetler diliyorum. Allah yangın, sel gibi felaketler vermesin. Ama olursa da sizler varsınız. Benim o konuda gönlüm rahat.” diye konuştu.

İtfaiyecilerle günün anısına hatıra fotoğrafı çektiren Özcan, daha sonra İtfaiye Müdürlüğü’nden ayrıldı.

Haber Fotoğrafları

3 yorum yapılmış

  • Mustafa (2 yıl önce)
    Acil !!!!!!!!!!! Alpağut Mahallesi 216 Sokakta Belediye altyapı çalışması yaptı. Sokağın Kilit Taşları söküldü. Çalışma tamamlandı. Kum döküldü ancak kilit taşlar yerine konulmadı. Ortalık toz - duman perişan olduk. Buradan Acilen!!! Kilit Taşlarının döşenmesi talebini ÖZGÜR BOLU vesilesi ile belediyemize iletiyorum. Belediye Başvuru No:409001
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (2 yıl önce)
    İyi güzel baskanda niye bu çocuklar üç kuruşa taseronda çalışıyor vasıfsız yani öylemi
    0
    0
    Yanıtla
  • Gerekten (2 yıl önce)
    İtfaiye müdürü dediğiniz kişinin itfaiye ve belediye geçmişi yok.Emniyetten emekli polis memuru değil mi.Bu durumda bölgenin en iyi itfaiye birimi demek ne kadar gerçekçi düşünmek gerekir.Zabıta müdürü zabıta kadrosunda bile değil örnek olarak bunu da söyleyebiliriz.Teşkilatın içinde ne itfaiye nede zabıta biriminde yeterli sayıda memur bulunmuyor.Çoğunluğu taşeron personelden oluşuyor yani uzun vadede kalıcı bir yapılanma değil bence.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.