BOLU’NUN YENİ TARIM İL MÜDÜRÜ ZEKERİYA AR GÖREVİNE BAŞLADI

.............................................

BOLU’NUN YENİ TARIM İL MÜDÜRÜ ZEKERİYA AR GÖREVİNE BAŞLADI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı atama kararlarının ardından Bolu İl Tarım ve Orman Müdürü olarak atanan veteriner hekim Zekeriya Ar görevine başladı.

Eskişehir Hayvan Sağlığı, Yetiştiriciliği ve Su Ürünleri Şube Müdürü Zekeriya Ar, geçtiğimiz günlerde Bolu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü görevine atanmıştı. Bolu İl Tarım ve Orman Müdürü olarak atanan Veteriner Hekim Zekeriya Ar görevine başladı. İlk iş gününde idari kadro ile kurum çalışmaları hakkında bilgilendirme alan Zekeriya Ar, sonrasında personel ile tanıştı. Bolu için hizmet edeceğini vurgulayan Ar, "Bundan sonra üreten Bolu'muzun tarımı, hayvancılığı için birlikte çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Sizlerin arasında olmanın, Bolu için hizmet edecek olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Beni bu göreve layık gören sayın bakanımız ve Cumhurbaşkanımıza teşekkür ediyorum" dedi.

1 yorum yapılmış

  • Adalet (2 yıl önce)
    Hayırlı olsun
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.