ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ KENDİNİ ASTI

.......................

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ KENDİNİ ASTI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Bahçelievler Mahallesi’nde 18 yaşındaki erkek üniversite öğrencisi kendini apartman merdiveninin demirlerine asarak intihar etti.

Edinilen bilgiye göre, olay Hürriyet Caddesi Şerbetçi Apartmanı'nda meydana geldi.

İddiaya göre, 1. katta yaşayan Kırgızistan uyruklu Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi öğrencisi erkek şahıs, telefonla konuştuğu sırada evden ayrıldı. Apartmanın 5. katına çıkan genç telefon görüşmesinin ardından kendisini apartman merdiveninin demirlerine asarak intihar etti. Üniversiteli gencin ev arkadaşları, gencin evden ayrılırken mutsuz olduğunu bildirdi. Yabancı uyruklu gencin cenazesi otopsi yapılmak üzere hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Haber: Zeynep Sude Yavuz – TV Bolu

Haber Fotoğrafları
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ KENDİNİ ASTI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ KENDİNİ ASTI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ KENDİNİ ASTI

1 yorum yapılmış

  • arzuturk (2 yıl önce)
    gençleri mutsuz ettiler.umutlarini bile caldilar
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.