ŞEHİRDEKİ AYILAR CAMLARI KIRDI

..........................

ŞEHİRDEKİ AYILAR CAMLARI KIRDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun çeşitli bölgelerinde Bolu Belediyesi tarafından yapılan otobüs duraklarının camları kimliği belirsiz kişiler tarafından kırıldı.

Bolu Belediyesi tarafından üniversite yolunda yapımı yeni tamamlanan 3 adet, Gölyüzü Mahallesi Cumhuriyet Caddesi’nde 1 adet, D-100 Karayolu Ankara istikametinde 1 adet olmak üzere toplam 5 adet belediye otobüs durağının camı son bir hafta içinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından kırıldı. Kırılan camların maliyetinin yaklaşık 50 bin TL olduğu öğrenildi. Ekipler, zarar gören duraklardaki camların yerine hızlıca yenisini taktı.

Haber: Bolu Takip

4 yorum yapılmış

  • Tayyip (2 yıl önce)
    O gölyüzü mahallesindeki camın kırılışını gördüm bolu belediye otobüsü nün büyük aynası çarptı ve otobüs şöförü kaçtı
    0
    0
    Yanıtla
  • Adalet (2 yıl önce)
    Bolu belediyesi kalıcı konutlar da ki yeni sini döşemek için soktu adamlar devletin kamu malıni yani eski kilit taşlarını römorklara doldurdu doldurdu gitti bunlar ihale usulü satılsa iyi olmaz mıydı hem belediye ye gelir gelirdi
    0
    0
    Yanıtla
  • boluluyum (2 yıl önce)
    aslında kameradan tespit edip onlara ödedeceksiniz!
    0
    0
    Yanıtla
  • Kemal (2 yıl önce)
    Alpağut Mah. 216 Sokakta Belediye altyapı çalışması yaptı. Sokağın Kilit Taşları söküldü. Çalışma tamamlandı. Kum döküldü ancak kilit taşlar yerine konulmadı. Ortalık toz - duman perişan olduk. Buradan Acilen!!! Kilit Taşlarının döşenmesi talebini ÖZGÜR BOLU vesilesi ile belediyemize iletiyorum.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.