OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI KÜÇÜK KIZDAN SEVİNDİRİCİ HABER

...................................................................

OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI KÜÇÜK KIZDAN SEVİNDİRİCİ HABER
Paylaş
A-A+ Paylaş

 

Haber: Bülent VELİOĞLU

 

Bolu’da dün okul çıkışında otomobil çarpması sonucunda ağır yaralanan 11 yaşındaki D.K.'dan sevindirici haber geldi. Hastanede tedavileri devam eden küçük kızın sağlık durumunun iyiye gittiği öğrenildi.

 Kaza, dün akşam saatlerinde Borazanlar Mahallesi’nde Mehmet Akif Ersoy Bulvarı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Mehmet Akif Ersoy Bulvarı’ndan Sağlık Müdürlüğü istikametine seyreden plakası öğrenilemeyen bir otomobil, karşıya geçmek isteyen 11 yaşındaki D.K. isimli kız çocuğuna çarptı. Okul çıkış saatlerinde meydana gelen kazada sürücüsünün ismi öğrenilemeyen otomobilin hızlı gittiği iddia edildi.

SAĞLIK DURUMU İYİYE GİDİYOR

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri gelene kadar yaralı çocuğa, çevredeki vatandaşlar yardımcı oldu. Kaza yerinde yoğun kalabalık oluştu. Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahalesi yapılan çocuk hastaneye kaldırıldı. Hastaneye ağır yaralı olarak kaldırılan küçük kız çocuğundan sevindirici haber geldi. Tedavileri devam eden D.K.'nın sağlık durumunun iyiye gittiği öğrenildi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.