BOLUSPOR'A 166 BİN LİRA CEZA... İŞTE MADDE MADDE CEZA NEDENLERİ

...........................

BOLUSPOR'A 166 BİN LİRA CEZA... İŞTE MADDE MADDE CEZA NEDENLERİ
Paylaş
A-A+ Paylaş

HABER: YASEMİN GÜLDEMİR

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Boluspor’a kendi sahasında oynanan Boluspor – Kocaelispor karşılaşmasında yaşanan usulsüzlüklerden dolayı yaklaşık 166 bin lira ceza kesti. 

Bolsupor, geçtiğimiz günlerde kendi sahasında oynanan Boluspor – Kocaelispor karşılaşmasında stadyuma usulsüz seyirci alınması, merdiven boşluklarının boş bırakılmaması, talimatlara aykırılık sebepleriyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk edildi. TFF’den yapılan açıklamayla Boluspor’a yaklaşık 166 bin lira ceza verildiği öğrenildi. 

TFF’den yapılan açıklamada Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’nun almış olduğu kararlar neticesinde Boluspor Kulübüne; belgelerin haksız kullanımı nedeniyle 60 bin TL, stadyuma usulsüz seyirci alınmasından dolayı 62 bin 400 TL, merdiven boşluklarının boş bırakılmamasından dolayı 24 bin TL para cezası kesildi. 

Açıklamanın devamında “Aynı müsabakada Boluspor Kulübünün, akreditasyon sisteminin işletilmemesinden dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle İHTAR CEZASI ile cezalandırılmasına, 

Aynı müsabakada BOLUSPOR Kulübü idarecisi Hüseyin Güney’in, Belgelerin Haksız Kullanımı nedeniyle FDT’nin 47/1-b maddesi uyarınca ve FDT’nin 13. maddesinin uygulanması suretiyle 1 ay hak mahrumi̇yeti̇ ve 19.500.-tl para cezasi ile cezalandırılmasına 

Aynı müsabakada boluspor kulübü idarecisi Hüseyin Güney ’in, stadyuma usulsüz seyirci almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle 15 gün hak mahrumiyeti cezasi ile cezalandırılması 

aynı müsabakada boluspor kulübü görevlisi ekrem durak ’ın, belgelerin haksız kullanımına i̇ştiraki nedeniyle FDT’nin 47/1-c maddesi uyarınca ve fdt’nin 13. maddesinin uygulanması suretiyle 1 ay hak mahrumi̇yeti̇ cezasi ile cezalandırılması 

Aynı müsabakada boluspor kulübü görevlisi Çağla Bilgin’in, belgelerin haksız kullanımına i̇ştiraki nedeniyle fdt’nin 47/1-c maddesi uyarınca ve FDT’nin 13. maddesinin uygulanması suretiyle 1 ay hak mahrumi̇yeti̇ cezası ile cezalandırılmasına” ifadelerine yer verildi. 

 

3 yorum yapılmış

  • Aydn (2 yıl önce)
    TFF aç kalmış...ye kürküm ye...
    0
    0
    Yanıtla
  • AdemKocaba (2 yıl önce)
    Buraya bu kadar masraf yapılıyor, kaç fakirin karnı doyuyor, toplanan paralar nerelere harcanıyor, demek ki haramdan gelip haram yerlere gidiyor, yerin dibine batsın sizin futbol sevdanız...
    0
    0
    Yanıtla
  • MURAT (2 yıl önce)
    Tff'ye ne oluyormuş Merdivenler dolu olsa boş olsa ne zararı varmış tff'nin nedir bu Bolu spor düşmanlığı...
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.