PARK HALİNDEKİ OTOMOBİL ALEV ALDI

..........................

PARK HALİNDEKİ OTOMOBİL ALEV ALDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'da park halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. 
Olay, Aktaş Mahallesi'nde Taşhancılar Caddesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki 23 P 2109 plakalı otomobil motor kısmından alev aldı. Otomobilden duman çıktığını fark eden vatandaşlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, otomobilde çıkan yangını söndürdü. Ekipler tarafından araçta soğutma işlemi yapıldı. Otomobilin motor kısmında maddi hasar meydana geldi. 

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.