AĞACIN DİBİNDEN GEÇEN ELEKTRİK TELLERİ KIVILCIM ATTI

.......................................................

AĞACIN DİBİNDEN GEÇEN ELEKTRİK TELLERİ KIVILCIM ATTI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da ağacın dibinden geçen elektrik tellerinden tellerinin atması paniğe neden oldu. Ekiplerin erken müdahalesi neticesinde facianın eşiğinden dönüldü.  

Olay, Karaçayır Mahallesi’nde Eflatun Sokak üzerinde bulunan eski okulun bahçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, çam ağaçlarının dibinde bulunan elektrik telleri bir anda etrafa kıvılcım saçmaya başladı. Olayı gören vatandaşlar kısa süreli yaşadıkları paniğin ardından durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ve SEDAŞ ekipleri tarafından kıvılcım çıkaran tellere müdahale edildi. Kısa sürede elektrik tellerinden çıkan kıvılcıma müdahale eden ekipler olası bir yangın riskine karşı önlem aldı.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.