TEM’DE TIR DEVRİLDİ

...............................................

TEM’DE TIR DEVRİLDİ
Paylaş
A-A+ Paylaş

TEM Otoyolu'nun Bolu geçişinde mısır yüklü tır devrildi. Maddi hasarlı atlatılan kazada Otoyolun Ankara istikameti trafiğe kapatıldı.
TEM Otoyolu'nun Ankara istikameti Abant Gişeleri mevkisinde seyir halinde olan M.B. idaresindeki 41 B 5525 plakalı tane mısır yüklü tır, sürücüsünün kontrolünden çıkarak devrildi. Sürücünün yara almadan kurtulduğu kazada Ankara istikameti ulaşıma kapandı. İhbar üzerine adrese jandarma ve Karayolları ekipleri sevk edildi. Tırın yoldan kaldırılması için çalışma başlatılırken, Otoyolun Ankara istikametinde uzun araç kuyrukları oluştu.

Haber Fotoğrafları
TEM’DE TIR DEVRİLDİ
TEM’DE TIR DEVRİLDİ
TEM’DE TIR DEVRİLDİ

1 yorum yapılmış

  • adnan (1 yıl önce)
    kesin telefonla oynuyordur
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.