TANJU ÖZCAN SÖZCÜ TV’DEN KOVULDU

…………………………………………………..

TANJU ÖZCAN SÖZCÜ TV’DEN KOVULDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan Sözcü TV’de yayınlanan Başkent Kulisleri programına katıldı. Özcan programda sadece 25 dakika kaldığını ve kibarca kovulduğunu açıkladı.

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan Sözcü TV’de yayınlanan Başkent Kulisleri programına katıldı. Programda 25 dakika yayında kalan Özcan, reklam arasında yayına çıkarılmadı. Sözcü TV’den kovulduğunu sosyal medya hesabından duyuran Özcan, hayatında böyle bir muamele görmediğini ifade etti. 

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Özcan, "Birkaç gün önce Sayın Saygı Öztürk’ün daveti üzerine bu akşam Bolu’dan kalktım Sözcü TV’deki canlı yayına katıldım. Program öncesinde yayının 1,5 saat süreceğini söylediler. 25 dakika canlı yayında kaldım ve reklam arası veriyoruz dediler. Reklam arasında veda bile ettirmeden beni kibarca kovdular. Ben böyle bir muameleyi hayatımda hiç görmedim. Böyle yayın adabı olmaz. Bundan sonra da Sözcü TV’nin hiçbir canlı yayınına da çıkmam, röportaj da vermem! Gözünü seveyim TV 100 ‘ün” açıklamasında bulundu.

7 yorum yapılmış

  • vatanda (1 yıl önce)
    Sayın Başkan, Burda 14 AVM nin çevresinde belediye tarafından yapılan kaldırım yok, çift yönlü olan dar yollara ve avm nin yaptığı kaldırımlara da araçlar park ediyor. Hafta sonu avm nin çevvresinde yürüdüğünüzde çocuklu ailelerin ne kadar zorluk çektiğini daha iyi göreceksiniz,
    0
    0
    Yanıtla
  • Ahmet14 (1 yıl önce)
    Koltukta oturduğunu zannedersin ama kuçaktasındır.Kendi ağzınla konuştuğunu sanma oda onların ağzıdır onların istedigıni konusup hükümeti kötülersen buyur derler
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu14 (1 yıl önce)
    Sözcü tv ve diğer aparatlarıni boykot edelim bütün sosyal medyalarda da takip etmeyelim ben şimdi siliyorum.
    0
    0
    Yanıtla
  • Aydn (1 yıl önce)
    Televizyon programlarından boy göstermekle olmuyor.Alpağut bey,çakmaklar mah. 18 mad. Uyg sıkıntı var, Ruhsat verilmiyor.pazar yeri nedeniyle belediye arazi ye çökme Derdinde .... Çözüm bekliyoruz.2 yıl oldu.
    0
    0
    Yanıtla
  • Rahmi (1 yıl önce)
    Maniyi az verince o kadar parayı 25 dakika kofte demişler
    0
    0
    Yanıtla
  • ALIAN (1 yıl önce)
    ONLARIN DEMOKRASİ ANLAYIŞI BUDUR.ONLARIN AĞABABALARININ İSTEDİĞİNİ SÖYLERSEN YAYINDA OTURURSUN.
    0
    0
    Yanıtla
  • Baskan (1 yıl önce)
    Sözcü tv terör sözcüsü olmuş
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.