BOLU'DA EŞİNİN YANINDA BİR KİŞİYE 3 KİŞİ SALDIRDI... İŞTE DETAYLAR

...................................................

BOLU'DA EŞİNİN YANINDA BİR KİŞİYE 3 KİŞİ SALDIRDI... İŞTE DETAYLAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da akaryakıt istasyonunda aracını yıkayan bir vatandaşa, eşinin yanında 3 kişi yumrukla saldırdı. Tartışmanın alevlenmesiyle şahıslardan biri yanında bulunan bıçağı etrafa savurdu. Kavga anları ise işyerinin güvenlik kamerasına yansıdı.

Olay, D-100 kara yolunun Beşkavaklar mevkiinde bulunan bir akaryakıt istasyonunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, G.B. eşiyle birlikte akaryakıt istasyonuna aracını yıkamaya geldi. Aracı yıkamak için araçtan inen G.B. kendisine laf atan A.F.T. sözlü tartışma yaşadı. Tartışmanın büyümesiyle A.F.T.’nin yanında bulunan B.T. ve F.E. kavgaya dahil oldu. 3 kişinin saldırdığı G.B. yere düştü. Yumrukların havada uçuştuğu kavga, çevredeki vatandaşların araya girmesiyle yatıştırıldı. Sözlü tartışmanın devam ettiği olayda A.F.T. yanında bulunan bıçağı çıkarak G.B.’nin üzerine yürüdü. Bıçakla tehditler savuran A.F.T., çevredeki vatandaşlar tarafından uzaklaştırıldı. Durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi. İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri tarafından gözaltına alınan A.F.T., B.T ve F.E. adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. G.B’nin ise 3 kişiden de şikayetçi olduğu öğrenildi. Kavga anları ise işyerinin güvenlik kamerasına ve bölgede bulunan bir vatandaşın kamerasına yansıdı.

8 yorum yapılmış

  • Papatya (1 yıl önce)
    Daha neler oluyor racona ters bi bilseniz Bolu da bunlar duyduklarimiz
    0
    0
    Yanıtla
  • eitimci (1 yıl önce)
    Delikanlı bir erken eşinin yanında kim olursa olsun şiddet uygulamaz.Bunlar nasıl adamlar insanda biraz delikanlılık ruhu olur.
    0
    0
    Yanıtla
  • raconaters (1 yıl önce)
    yanında eşi veua çocuğu olan adam dövülmez racona ters ne olursa olsun yanlış
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (1 yıl önce)
    Bir bayanın yanındaki erkek suçlu bile olsa sataşılmaz.3 kişiye bir kişi delikanlılığa yakışmaz her işin usulü adabı vardır
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (1 yıl önce)
    3e1, erkeklik bitmiş...
    0
    0
    Yanıtla
  • hans14 (1 yıl önce)
    bu devirde böyle olayların sucu olmadığını bildikleri için herkes..saldırgan ve kavgacı olmuş..bu tür suçlar kavgalar silah ve bıçak çekmelerde serbest kalındığı sürece bu suçlar bitmez....
    0
    0
    Yanıtla
  • melungeon14 (1 yıl önce)
    Dahada çohalacak..bu gidişle...
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (1 yıl önce)
    Husumet lerini vardiki
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.