BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ

..............................................

BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’dan Sakarya’ya seyir halindeki bir otomobil, Düzce geçişinde motor kısmından bir anda alev aldı. Yangın, çevredeki sürücülerin yangın tüpleriyle müdahalesiyle söndürüldü.

Olay, Öztürkler Kavşağı'nda meydana geldi. Alınan bilgilere göre, Bolu’dan Sakarya istikametine seyir halinde olan Ali Y. idaresindeki 81 AH 393 plakalı otomobil, kavşağa gelince araçtan alevler yükselmeye başladı. Sürücü araçtan çıkarken, diğer araç sürücüleri alevlere yangın tüpleri ile müdahalede bulundu. İhbar üzerine bölgeye gelen Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri de sürücülerin söndürdüğü alevlerde soğutma çalışması yaptı. Yangın sebebi ile yol kısmen trafiğe kapanırken, aracın kaldırılmasının ardından trafik normal seyrine döndü. Araçta maddi hasar meydana geldi.

Haber Fotoğrafları
BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ
BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ
BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ
BOLU'DAN SAKARYA'YA GİDEN OTOMOBİL, ALEV TOPUNA DÖNDÜ
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.