ERDOĞAN'DAN BAŞSAĞLIĞI MESAJI...

.......................

ERDOĞAN'DAN BAŞSAĞLIĞI MESAJI...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kartalkaya'da meydana gelen yangına ilişkin, "Tüm kardeşlerime ve Bolu’muza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.

Bolu’nun Kartalkaya Kayak Merkezinde bulunan Grand Kartal Otel’de meydana gelen yangında çok sayıda kişi hayatını kaybetti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yangına ilişkin mesaj yayımladı.

Cumhrubaşkanı Erdoğan, geçmiş olsun dileğinde bulunarak, “Bolu Kartalkaya’da bulunan bir otelde meydana gelen yangında hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet niyaz ediyor, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Bizim de ilk andan beri ilgili kurumlarımız vasıtasıyla yakından takip ettiğimiz ve soruşturmaların derhâl başlatıldığı bu elim hadiseden etkilenen tüm kardeşlerime ve Bolu’muza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” dedi.

2 yorum yapılmış

  • Hukuk (1 yıl önce)
    Sayin cumhurbaskanimiz Recep Tayyip Erdogan dik dur egilme Allah in varligina ve Birligine Inan@nlar seninle bu ulke cok cumhurbaskani basbakan bakan gordu sizin gibisni gormedi
    0
    0
    Yanıtla
  • Cimere (1 yıl önce)
    Aktaş mahallesinin bir kadın azası sokakta çocuklara oyun oynatmıyor cimere yazıld ilgilenir misiniz cumhurbaşkanım...
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.