AVA GİTTİ, CANSIZ BEDENİ BULUNDU....

..........................

AVA GİTTİ, CANSIZ BEDENİ BULUNDU....
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da Göynük ilçesi Gerişler Köyü’nde yaşayan 23 yaşındaki İsmail Çiftçi., arkadaşlarıyla ava gitti. Çiftçi, ava gittiği arazide jandarma ekipleri tarafından ölü bulundu.

Edinilen bilgiye göre, 23 yaşındaki İsmail Çiftçi., arkadaşlarıyla birlikte Gerişler Köyü’ne yakın ormanlık alana avlanmak için gitti. Yakınları Çiftçi’den haber alamayınca durumu jandarma ekiplerine haber verdi. Ekiplerin arazide yaptıkları inceleme sonrasında şahsın cansız bedeni köyün yakınlardaki ormanlık arazide bulundu. İsmail Ç.’nin cansız bedeni otopsiye gönderildi. Olayla ilgili jandarma ekipleri inceleme başlattı.

2 yorum yapılmış

  • Bolugynk14 (1 yıl önce)
    Kendisi ortalıklardan kaybolmuş dağlara doğru gitmiş öyle olmuş öyle duyduk
    0
    0
    Yanıtla
  • 14Bolu (1 yıl önce)
    Ah ah. Evlat. Annelerin yüreği yandı yine Bolu. Merak içinde gencecik. Fidana. Kim. Kıydı. Ne oldu.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.