FACİA OLMASINI MI BEKLİYORSUNUZ?

...............................

FACİA OLMASINI MI BEKLİYORSUNUZ?
Paylaş
A-A+ Paylaş

Haber: Bülent VELİOĞLU

Bolu’nun Tabaklar Mahallesi’nde bulunan askeriye lojmanlarının yaşanabilecek depremde yerle bir olması içten bile değil. Daha önce de defalarca haber yaparak uyardığımız lojmanlar tehlike saçıyor.

Bolu’nun en eski yapılarından olan ve yüzlerce asker ve ailesinin konakladığı askeriye lojmanlarının dökülen sıvaları ve balkonlarının neredeyse yıkılmaya yakın durumu askerlerimiz ve ailelerinin canlarını tehlikeye atıyor.

 

Haber Fotoğrafları
FACİA OLMASINI MI BEKLİYORSUNUZ?
FACİA OLMASINI MI BEKLİYORSUNUZ?
FACİA OLMASINI MI BEKLİYORSUNUZ?

2 yorum yapılmış

  • Bolulu1453 (1 yıl önce)
    Yeni binalar da bu kadar çürük
    0
    0
    Yanıtla
  • YlmazBEKTA (1 yıl önce)
    Bir vakaa olmadan çaresine bakamaz mıyız ey yöneticiler. Milletin göz bebeği askerlerimize bir şey olmasına seyircimi kalacagız Artık uyanın.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.