BOLU'DA TOKİ KONUTLARI YAPILACAK... İŞTE DETAYLAR

.................................

BOLU'DA TOKİ KONUTLARI YAPILACAK... İŞTE DETAYLAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da toplamda 110 konut ve 2 dükkanlı ticaret merkezi inşaatı için TOKİ ihale açacağını duyurdu.

Bolu’nun Kıbrıscık ilçesinde TOKİ konutları ihale tarihi açılandı. Kurum tarafından yapılan açıklamada ihale 26 Şubat 2025 saat 12:00’de gerçekleştirilecek. İhale Kapsamında Bolu’nun Kıbrıscık İlçesi, Karadoğan Mahallesi 2. Etap’ta 110 adet konut ve 2 dükkanlı ticaret merkezi inşaatı ile altyapı ve çevre düzenleme işi yapılacak.
 

Kaynak: Köroğlu Gazetesi

22 yorum yapılmış

  • Ayarveren (1 yıl önce)
    Dost denen insanlıktan nasibini almamış yaratık. Sen eğer düzgün bir karakter olsaydın Güzel Bolu'nun en eğitimli ilçesi için bu terbiyesizce kelimeleri sarf edemezsin. Sana bugüne kadar kimse ayar vermemiş. Ama bilgilerini buradan paylaşırsan sana bir ayar çektiririm. Ahlaksız, terbiyesiz, hadsiz yaratık
    0
    0
    Yanıtla
  • Dost (1 yıl önce)
    Herkesten özür dilerim hakkınızı helal edin benim yazdığım 1 kişi dünyamızı kararttı yaktı bizi perişan etti herkesten çok özür dilerim
    0
    0
    Yanıtla
  • Glcan (1 yıl önce)
    Bı Kıbrıscıklı olarak söylüyorum asla kaypak insan çıkmaz her zaman yardımsever dürüst haksızlığa gelemeyiz 81 ildeki bütün devlet dairelerine gidin muhakkak bı Kıbrıscıklı görev yapıyordu söylediklerine dikkat edin bakalım
    0
    0
    Yanıtla
  • Memocan (1 yıl önce)
    Kıbrıscıklı değilim Kıbrıs'ı ı iyi bilirim çok dostum arkadaşım var Böyle ukalaca nesnesi Yorumlar yapan vatandaş git Kıbrıscık ı gör 1 gün Kıbrıscık lıkara misafir ol sonra yorum yap oturduğun sıralı koltuklarda ezbere konuşmayın
    0
    0
    Yanıtla
  • CemalDemirci (1 yıl önce)
    ilk 2 yorumu yapanlar Kıbrıscık ın yerini ve tarihini bilmiyorlar ve kıbrıscık insanını tanımıyorlar bilmedikleri içinde çamur at izi kalsın diye yorum yapıyorlar kıbrıscık insanı Havası sert insanı mert köroğlu torunlarıdır
    0
    0
    Yanıtla
  • AhmetErcan (1 yıl önce)
    Bir ilcenin adını kotuleme gayretinde olan ve iftira atan kişilerin yorumlarını nasıl yayımlayabiliryorsunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • AhmetErcan (1 yıl önce)
    Pardon Adalethak ve dost kullanıcıları.Serkan kullanıcıdan çok özür dilerim.Yakinda hukuk nezdinde görüşürüz insallah adalethak ve dost isiml nickler...
    0
    0
    Yanıtla
  • HasanKUDAL (1 yıl önce)
    Köroğlu nun gezdiği yerlerden kötü insan çıkmaz , fakirlik vardır ama Mert ve cömert insanlardır, cefakar insanlardır devletten en az hizmet alan yerdir.selam olsun
    0
    0
    Yanıtla
  • AhmetErcan (1 yıl önce)
    Dost ve Serkan isimli yorum yazan arkadaşlar,Kibriscikmi olarak hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım.Bu yorumlarınızin karşılığını hukukta göreceksiniz...
    0
    0
    Yanıtla
  • SYolda (1 yıl önce)
    Kıbrıscık'ın yetkilileri;bu iki dangalağa tazminat davası açın.Hem de bütün Kıbrıscıklılar adına.
    0
    0
    Yanıtla
  • MuzafferAltay (1 yıl önce)
    İlçemizi ve halkımızı kirlemek kimsenin haddi değildir...
    0
    0
    Yanıtla
  • Emekli (1 yıl önce)
    Kıbrısçık ve kıbrısçıkla ilgili olumsuz yorumlar tamamen yanlış. Kıbrısçıklılar kültürlü, duyarlı, çalışkan ezilenin yanında ezenin karşısında girdikleri ortama uyum sağlayan vatandaşlardır.
    0
    0
    Yanıtla
  • Krolununtorunu (1 yıl önce)
    Olumsuz yorum yazan insanlıktan nasibini almamış şahıslar. Siz hangi kolaniyi temsil ediyorsunuz. Kıbrıscığın havası sert insanı mert tir. Bir bakın bakalım Bolu da en öenmli yerlerde kimler var. Kuyruk acınız varsa genele vurmayın. Adabınızla ne yazacaksınız onu yazın.
    0
    0
    Yanıtla
  • Alemdar (1 yıl önce)
    Kıbrıscik in kayasi taşı çoktur ama kimse adamlığına laf edemez iki kere düşünmesin kimse kökene gelince iyi araştırıp öyle konuş kökeni Oğuz Türklerindir üstte yazıldığı gibi havası sert adamı Mert Türklerdir
    0
    0
    Yanıtla
  • Dosdoru (1 yıl önce)
    Sen Kıbrıscık a gittinmi yorumu yazarken aklı selim yaz cahilce yazma insanlar ne şartlarda ekmek sahibi olmak için mücadele veriyor okuyor ilim sahibi oluyor sen gibi. Sahil kalmiuor kimsede orda kaçak bilmez namussuzluk bilmez insanların dedi ekmeği boş konuşmayın ben Bolulu olarak kibruscikli eşim gayet dürüst insanlar masum insanlar Kıbrıscık kılar gitse gör bi
    0
    0
    Yanıtla
  • Berkanmercan (1 yıl önce)
    Bu olumsuz yorumları yapan şahıslar kibriscikta ne kadar bulundu yardım yataklık yapiyorlar yazmış biriside madem öyle isminle gidip şikayet etsene böyle fake hesaplarla milletin günahını alma
    0
    0
    Yanıtla
  • MEHMETGRBZ (1 yıl önce)
    2-TOKİ'NİN İHTİYAÇ OLMAYAN KIBRISCIK,MUDURNU GİBİ KIRSAL YERLERE KÖY EVİ DEĞİL DE DAİRE TİPİ KONUT YAPMASI ELEŞTİRİLEBİLİR.BANA GÖRE VATANDAŞIN ORKÖY MANTIĞI İLE TARIM VE HAYVANCILIĞINI YAPABİLECEĞİ KÖY EVİ YAPILMALIDIR.YOKSA ÜRETİCİYİ TÜKETİCİYE DÖNÜŞTÜRÜRÜZ.ET FİYATLARI DAHA DA ARTAR.LÜTFEN GERÇEKTEN LÜTFEN KIRICI OLMAYALIM. BİR BÖLGEYİ TOPTAN YAFTALAMAK İNSAN OLARAK BİZE YAKIŞMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
    0
    0
    Yanıtla
  • MEHMETGRBZ (1 yıl önce)
    1-YUKARIDAKİ YORUMLARI OKUYUNCA HANGİ KIBRISCIKTAN BAHSEDİYORLAR ANLAYAMADIM.BOLU'NUN EN OKUMUŞ,KAMUNUN ÇEŞİTLİ KADEMELRİNDE HİZMET VEREN İNSANLARIDIR.MAHRUMİYET BÖLGELERİNDE DOĞMALARI ONLARIN SUÇU MU?TÜRKİYE DE TUNCELİ VE ARTVİN NE İSE BOLU'DA KIBRISCIK ODUR.LÜTFEN BİR ŞEYLER YAZARKEN TARTARAK YAZALIM.
    0
    0
    Yanıtla
  • Kbrsckl (1 yıl önce)
    Havası sert INSANI MERT memleketim KIBRISCIK.
    0
    0
    Yanıtla
  • Serkan (1 yıl önce)
    Yorum yazanlar siz Kibrisciga kaç kere gittiniz ordaki insanların hayat mücadelesini gordunuzmu lütfen yorum yaparken genelleme yapmayın beş parmağın hepsi aynımı ki insanlar aynı olsun iyiside vardır kotusude
    0
    0
    Yanıtla
  • Dost (1 yıl önce)
    Kıbrıscık lı deyince şöyle bir düşünmek gerekir insanlık dışı her türlü muamele onlarda doğu illerinden yüklenen her türlü geçıt veren onlar Beypazarı kıbrıscık kökeni Makedonya ırk ayrımı yapmadan söylüyorum dını meşrebi ne olursa olsun önce insan olsun doğu illerinden Ankara'dan İstanbul'a giden her illegal işe yaşa dısı işe yardım yataklık yapıyor sonra nerede devlet nerede bu millet ama şimdi öyle değil elhamdülillah türkiye cumhuriye
    0
    0
    Yanıtla
  • ADALETHAK (1 yıl önce)
    Kıbrıscıga devlet ne kadar yatırım yaparsa yapsın kıbrıscıgın insanı kaya ve taş
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.